Christmas wishlist

25. 11. 2014

Hezké úterý,
tak tu máme zimu v plném proudu. Vánoční trhy,punč, teplá šály ale s tím i blížící se Vánoce. Mnoho z vás má možná už dárky nakoupené, ale já mezi ně zdaleka nepatřím. Pár jich teda doma mám, ale stále mi jich dost zbývá. No a když už jsem byla u těch dárků,rozhodla jsem si vytvořit nějaký ten wishlist,co bych si přála já.  

Lyže a lyžáky
Miluju lyžování a tohle byla i tak trochu nutnost. Staré lyže už jsou mi krátké a  můžu tvrdit že má jízda se dost zlepšila, takže jsem si rozhodla přát nonou lyžařskou výbavu a přece jen trochu více sportovní lyže.

Knížky
Knížky jsou dárek, který alespoň mě potěší vždycky. Přiznám se, že tady nemám ráda když mi knížku někdo vybírá pokud přesně neví po čem sáhnout. Jinak bych ale mohla v knihkupectví trávit hodiny a knížek bych nikde neměla dost.

Voňavka
Moje oblíbená Escada mi před pár dny došla a rozhodla jsem se že vyzkouším něco nového. Opět nechám výběr na taťkovi, který má na voňavky nos a navíc mě samotnou jejich vybírání nebaví.

Urban Decay naked basic 2
Basic 1 mě nijak nezaujala, ale když vyšla dvojka,bylo mi hned jasné že ji musím mít. Běžně nosím nejraději matné neutrální stíny a protože těch je v drogeriích velmi málo,tohle bude ideální volba.

Mr. gugu & miss go mikina
Tuto s nápise R.I.P. diet má vyhlídnutou už dlouho,tak snad se konečně odhodlám ke koupi.

Chlupatý svetr
Nějaký pořádně huňatý svetr, do kterého se můžete zachumlat je v zimě nutností. Já jsem pořád nenašla ten ideální ale pravděpodobně by se mi líbil nejvíc v této baby blue barvě.

Tašku přes rameno
Je spíš takový sen. Stále se totiž rozhoduji mezi velkou tote bag nebo klasickou taškou přes rameno. Ideálně by měla být hnědá bez nějakých výrazných ozdob, tak aby se hodila k co nejvíce outfitům. Tato kožená je zatím mým největším favoritem a možná ji stále najdete na slevomatu. 

Hrneček
Tato kolekce bílých zvířecích hrnečků s ocásky se mi zalíbila hned, jakmile jsem jeden takový uviděla u Lucky z Getthelouk. Zatím se stále nemůžu rozhodnout, který bych chtěla nejvíc, ale nejvíc se mi zatím líbí králíček nebo veverka. 

Polštář
Polštářku nemám nikdy dost, tak proč zase nerozšířit sbírku. Strašně se mi líbí například polštářky z HM home.

Už máte nakoupené dárky?

2 komentáře

  1. Lyžuješ? A stála jsi někdy na snowboardu? Myslím si, že ne, jinak už by sis nejspíš přála prkno. :D
    Jinak moc hezký článek. :) Taky jsem psala Christmas Wishlist a musím říct, že je to poslední dobou dost žádaný článek. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že na prkně jsem nikdy nestála a upřímně musím říct, že mě ani neláká :D Lyže mi přijdou pohodlnější :D

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.