Pařížské nákupy

28. 5. 2013


Hezké úterý,
konečně tu je článek s mými nákupy z Paříže.Plánovala jsem ho teda už před dvěma dny ale cesta byla dost náročná takže v neděli se mi do toho vůbec nechtělo.Nicméně chystám delší článek o nákupech v Pařiži,jaké jsou ceny,kde nakupovat atd.Ale teď už k mým nákupům.

Začnu asi tou klasickou věcí kterou si každý doveze,a to jsou suvenýry a ostatní drobnosti.Část těchto věcí jsou samozřejmě dárky pro kamarády a příbuzné.Nakoupila jsem několik přívěšků eiffelovek+jednu velkou.Všechny jsou koupené od "černochů" kteří jsou všude a nosí takové velké kruhy na kterých mají eiffelovky navlečené,ale k tomu až ve zmiňovaném článku.Obyčejně stojí jeden přívěšek eiffelovky 50 centů a velká 6-7euro,my ji s mamkou ale u černocha usmlouvali na 4 eura + 2 malé eiffelovky k tomu.

Dál jsem si koupila v Claires úžasný řetízek s knírkem.Dlouho jsem takový chtěla a stál mě asi 6 euro
Další klasikou jsou pohledy,ty tady vypisovat nebudu,dají se sehnat všude a cena se liší ale max.1 euro za pohled.Také jsou super tyto 2 skládanky pohledů,opět od černochů asi za 2 eura jedna.

Potom jsme výhodně koupili těžítko,magnetku(obdelníček s eiffelovkou) a lepící papírky v tamním supermarketu Monoprix,který je také na každém rohu.Vše tam bylo  celkem o dost levnější než v jakémkoliv stánku se suvenýry.
Nakonec je tu washi páska do mého scrapbooku koupená v papírnictví nedaleko nejvyššího věžáku v Paříži za 3,5 eura.


Samozřejmě jsem nemohla vynechat nějaké ty nákupy oblečení.První věcí je takovéto "riflové" tílko na knoflíky a obyčejné černé tílko z HMka. Riflové tílko stálo 20 euro,černé asi 5.
Při brouzdání po obchodech jsme narazili na obchod s jménem kilo shop,kde bylo opravdu vše na váhu a je to něco jak náš sekáč.Tam jsem si koupila asi za 5 euro toto bílé tričko s puntíky,které je původně z pimkie a nosím ho přes to černé tílko.

Nakonec jsem si nemohla odpustit pravé pařížské tričko z nějakých suvenýrů(je tam toho všude plno) za 20 euro.Všechna ostatní mi přišla kýčovitá ale tohle mi padlo do oka.


Nakonec kousek na který jsem moc pyšná a zamilovala jsem se do něj,jsou tyto šaty z CA.Viděla jsem podobné na votočvohoz a strašně se mi líbili a teď jsou moje!Jinak cena asi 30 euro.

Všechny kousky určitě uvidíte v akci v outfit postech a určitě je nevidíte naposled.
Cathie

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.