DIY: kraťasy

21. 5. 2013





Už dlouho jsem si chtěla nějaké kraťasy udělat,ale stále nebyla vhodná příležitost,až teď.Nedávno jsem dělala úklid ve své skříni a narazila jsem na své staré rifle,které mi sice byli krátké,ale jinak jim nic nebylo.Tak mě napadlo,co je nějak využít?
Trošku jsem zagooglila a rozhodla jsem se je osavovat,ale k tomu až později.Navíc jsem dole bílé a nahoře klasicky modré riglové kraťase teď moderní a v obchodech za ně lidé dávají spoustu peněz.Další výhodou těchto kraťasů je,že jsou přesně podle mých představ a v podstatě mě nestáli ani korunu!
Tak jsem na to....



Myslím že tyhle věci má doma každý,ale pokud doma nemáte savo,skočte do nejbližší "sámošky" a nějaké si kupte.Cena je do 100kč.


(1) Nejprve si rifle oblečte a fixou si vyznačte,jak dlouhé je chcete mít.(doporučuji si čáru vyznačit o cca.1cm níže než chcete)

(2) Podle čáry nohavici ustřihněte.

(3) Přehněte přes druhou(celou) nohavici.

(4) A znova ustřihněte.


Nyní přichází na řadu savování.
Na konce nohavic nastříkejte savo.Pokud chcete dosáhnout stejného efektu jako já,tak u konců nohavic ho nastříkejte co nejvíce a směrem nahoru stříkejte sava méně a nechte působit.Pokud máte kvalitní rifle,bude to trvat dost dlouho.Já nechala působit 30mitup,potom znova nastříkala a nechala dalších 30 minut.

Pokud dosáhne efektu,jakého jste chtěli,ponořte kraťasy do vody a tím účinky sava zastavíte.Pořádně vymáchejte a nechte uschnout.Teď už stačí konce  nohavic "otrhat" a vyprav kraťasy v pračce (dost smrdí po savu).No a je hotovo!Můžete vyrazit do ulic :)


Doufám že jsem vše napsala srozumitelně,ale pokud byste něčemu nerozuměli,klidně napište.
No a já jdu,příště se těšte na článek o Paříži.

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.