Fashion shopping day: duben 2013

15. 5. 2013


Hezký večer,
mám pro vás další várku nákupů,tentokrát oblečení,bot,doplňků atd.Ne že bych takhle hodně nakupovala každý měsíc,to vážně ne,ale jak už jsem psala,měla jsem narozeniny.Několik věcí jsem si tedy sama k narozeninám vybrala,některé sama koupila.

Prosím,neberte to jako vychloubání,často jsem na internetu viděla,jak nějaký rýpal začal blogerkám nebo youtuberkám nadavát že se vychloubají atd.Já se nechci vychloubat,pouze se s vámi chci podělit o mé nové věci,které budete moct vidět v outfit postech.


Začnu asi mojí novou taškou přes rameno.Tašku jsem si sama vybrala a dostala od sestry.Taška je od značky dara bags ,která dělá různé tašky,kabelky a peněženky.Taška je vyrobena z koženky,cena asi 1200Kč.



Další věcí jsou doplňky.Koupila jsem si 2 pásky z FF.Prodávají se společně a mají je i několika dalších barvách.Já jsem je kupovala za 120Kč.

Posledním doplňkem je náramek z Bati,ano z té obuvi.Podobný jsem viděla u několika zahraničních youtuberek a strašně se mi líbím,takže když jsme se šli do Bati podívat po nových botách,už mi nemohl uniknout.Cenu přesně nevím,ale něco kolem 200kč.


Nyní přejdeme k oblečení.Byla jsem tak náhodou s mamkou ve městě a stavovaly jsme se tam v jednom "no name" obchodě a tam jsem uviděla toto tričko a hned jsem ho musela mít.Viděla jsem všude možně na internetu a strašně se mi líbilo,takže.to byla jasná volba.Cena asi 250Kč.


Dál jsem si koupila tuto mikinu z Kenvela. Sháněla jsem nějakou rozepínací mikinu,protože mám všechny přes hlavu a tato mi padla do oko.Stála mě 500kč ve slevě,jinak původně 1000Kč,což bych za ni upřímně nedala. 


Poslední tu mám boty.Snad poprvé se mi stalo,že jsem si v jednom měsíci.Nejprve jsem si koupila baleríny,abych měla něco jiného k sukni než sandále.Koupila jsem je v deichmannu za 600Kč.
Potom jsem zjistila že mi odešli moje botasky,takže jsme ještě letěli pro boty abych měla i nějaké uzavřené.


Tak to je pro dnešek vše,doufám že se vám článek líbil a příště se můžete těšit na první outfit .

2 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.