Cosmetic shopping day: duben 2013

7. 5. 2013

Jsem tu s prvním článkem do nové rubriky Cosmetic shopping day,kde vám vždy ukážu co jsem si za daný měsíc koupila.Tento měsíc toho bylo na mě celkem dost.Někomu se to zdá málo,ale já tak hodně kosmetiku nenakupuji.Navíc na konci května jedeme do Paříže,a protože jsem měla narozeniny,domluvila jsem se s našima tak,že si nějaké dárky vyberu tam.No,to jsem ale odbočila,teď k nákupům.



Voděodolná řasenka MaxFactor 2000 calorie - Tak tuto řasenku mám už podruhé.Ta minulá mi vydržela asi pů roku,a to jsem ji používala skoro každý den.Já jsem s ní naprosto spokojena ale na příště pro vás chystám srovnávací recenzi o 2 voděodolných řasenkách od MaxFactoru,tam se dozvíte podrobnosti.
Cena v DM asi 250Kč.

Maybelline affinitine korektor - Také jsem chtěla vyzkoušet tento korektor od Maybelline.K dostání je ve 3 odstínech.Já mám 03 Sand. Pokud si to dobře pamatuji,tak 01 nebyla nejsvětlejší a 03 nejtmavší,ale nechci kecat.Zkrátka ten můj prostřední odstín.Cena v DM 120Kč

Štětec na pudr essence - Byli jsem v Tesku a už jsem spěchala,ale když jsem ho tam viděla tak jsem ho čapla a řekla jsem si že ho vyzkouším.Četla jsem na něj celkem kladné recenze i když na můj vkus žádná bomba.Má jemné štětiny,které nijak nepelichají ani neškrábou a taky krátkou rukojeť,což bude super na cesty.Čekala jsem ho ale hustější,vyhovovali by mi tak 2 spojené do jednoho.Ale myslím že na tu cenu dobrý,z těch našich drogérkových jeden z lepších.Cena je 79Kč.

Rtěnka Dermacol  - Jako další nákup tu je rtěnka ve slavném odstínu 02.Vzhled k mému věku rtěnky moc nenosím ale řekla jsem si že by se mi někdy mohla hodit.Odstín opravdu skoro jako mé rty,je hezky hydratační,ale tím pádem samozřejmě moc dlouho nevydrží.U mě tedy spokojenost.Kupováno ve slevě v DM za 100Kč. 

Essence eyeliner pen -Další tu máme linky ve fixu.Měli by být voděodolné,což se mi moc nezdá.Na víčky vydrží,to ano,ale myslím,že kdybych se s nimi okoupala tak by se smyli.Po čase jsem také zjistila,že  linky    "nedotečou" až do špičky štětečku ,ale jen do poloviny.To jsem ovšem jednoduše vyřešila.Vzala jsem nůžky a jednuduše štěteček zkrátila a teď už je to bez problému.Cena asi 60Kč. 

Maybelline color tatoo Jako poslední tu mám slavné color tatoo.Já jsem si vybrala to zlaté.Nevím co dodat,úžasné jako vždy.Nosím ho na denní líčení přes celé víčko.Plánuji si také koupit to růžové a zkusit teď moderní líčení-růžové zlato. Kupováno v Rakouské Bipě,cenu si nepamatuji, ale u nás cca. za 150Kč.


Tak to je pro dnešek vše a budu se těšit u dalšího článku.
Pokud máte nějaké dotazy a připomínky pište mi dolů pod článek,budu jen ráda.




Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.