My Paris wishlist

18. 5. 2013


Ta tu je můj první wishlist,nebo-li bych si chtěla koupit v Paříži ale i tento měsíc.Už jsem myslím psala že za pár dní odjíždím,a to na čtyři dny.Nebojte články budou hned jak se vrátím.Samozřejmě vám ukažu co jsem si koupila+plánuji napsat samostatný článek jak v Paříži nakupovat atd.Vím, že některé věci se mi sehnat nepodaří(jako např laky zoya,které mají kamenný obchod jen v Číně) a stále nevím,jestli jsem ochotná za to dát to poštovné ale je to moje přání do budoucna,tak uvidíme.

1)Štětce
Jako první bych si chtěla koupit nějaké ty štětce.Stále jsem se nerozhodla jestli budu investovat do sady 13 štětců Its mine,na které jsem slyšela celkem dost chváli,nebo si nakoupím jednotlivě štětce Hakuro.Na sadu Its mine jsem se dívala už dávno ale protože byla k dostání poze v americe tak jsem to zamítla.Nyní ji můžete koupit na eshopu u Plum za cca.550Kč.Nejvíce by mi vyhovovala sada štětců hakuro.Ta se ale bohužel neděla,takže bych musela koupit štětce jednotlivě,což by mě vyšlo samozřejmě dráž.

2)laky Zoya
Jak už jsem psala,nemají kamenný obchod(pouze v Číně).V ČR sice pár e-shopů s těmito laky je,ale výběr není moc veliký.Kéž by nějaký můj kamarád jel do Číny.

3)Pudr stay matte
Na tento pudr jsem se dívala už dávno a stále jsem si ho nekoupila.Tento měsíc to musím napravit.Slyšela jsem na něj samou chválu,hlavně od Lou z Getthelouk.

4)balzám v plechové krabičce
Ano,miluju tyto roztomilé balzámky na pusu,těma se musí pusa mazat jedna radost a to ještě žádný nemám.Někomu může vadit,že do krabičky musí šáhnout prstem,mě to nevadí.Bohužel mě dost překvapila cena.Až 300Kč za jednu takovou malou krabičku?Ale stejně si ho koupím...

5)Řetízek
Tohle beru jako samozřejmost.V Paříži si prostě musím koupit nějaký "pařížský" řetízek.

6)tvářenka Catrice
Toto tvářenku chci proto,že je nejpodobnější mé vysněné essence Marble manii tvářence


7)Bershka

Posledním mým přáním je nakoupit v kamenném obchodě Bershka.V Paříži jsou hned 2,takže snad na něj narazíme.

Tímto se s vámi loučím a užívejte si víkend.

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.