What I got for Christmas 2016

28. 12. 2016

Krásný den všem, 
tak je to zase za námi a zase příští rok. Přiznám se že se posledních pár dní kromě rodinných sešlostí jen válím na gauči, koukám na seriály a na pohádky, piju čaj a náramně si to užívám. Protože zítra už mám brigádu, tak jsem se vám rozhodla ukázat, co jsem já dostala pod stromeček. 

Z oblečení jsem si moc přála kuchyňskou zástěru. Tato jednoduchá černobílá je z HM home. Dále taky nové S.Oliver jeany, které mi sedí ze všeho nejlépe a třičko od Bushmana. Tradicí se už stalo, že jsem pod stromečkem našla další 3D puzzle, kterých mám doma už pěknou sbírku. Tentokrát most Tower bridge. A nakonec nejužitečnější věc, nová krytka na foťák, kterou jsem ztratila ve Španělsku :D
Krásné náušnice z Dyzajn trhu od kamarádky.
Konečně mám nová sluchátka a tyto rosegold od Philips jsou moc pěkná.  Taky jsem dostala vysněnou Chance od Chanel, kterou jsem měla v merku už několik let a konečně ji mám doma. Vpravo je krásná "zmrzlá" větvička, kterou jsem si dovezla z Maďarska. A nakonec krásný řetízek od mé lásky. 
A další dárky od mé lásky. Super kompletní výbava na kreslení. 
Taky jsem dostala dvě super kuchařky - Cukrfree a Lehkou kuchyni od Pohlreicha. Obě jsou skvělé a těším se, až podle nich budu vařit.
Další věc, kterou jsem si dovezla z Maďarska, protože u nás je neustále vyprodaný.
Poslední předvánoční nákupy. U nás v Olomouci otevřeli Havlíkovu apotéku, takže jsem ji konečně šla navštívit a kromě krému jsem si odnesla i spoustu vzorečků, tak uvidíme, jaké to bude.
Moje letošní vánoční vůně, voní opravdu krásně.

Co jste dostali k Vánocům vy?

11 komentářů

  1. Krásne darčeky! Tá Chanelka mega pekne vonia lepšiu vôňu som ešte nevidela. Keď tak pozerám aj ja by som si mala zadovážiť nové sluchátka, lebo tie terajšie idú z posledného. :D


    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobře že jsi si vánoce užila. Dostala jsi pěkné dárky, i když o nich to vůbec není, však povalovani se na gauci a valeni je v pohodě, člověk by se neměl neustále někam honit.

    OdpovědětVymazat
  3. Dostala jsi pěkně dárky. Já klasiku oblečení, kosmetika a kabelka.


    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou krásné dárky! Ta sada na kreslení vypadá strašně nádherně :) a ta zástěrka je strašně pěkná! :) tak si ještě užívej aspoň trochu lenošení :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  5. super článok ! :) a ten korektor catrice pod oči milujem !!!:))

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat
  6. Ta vonavka je paradni, taky jsem ji mela. Jinak muj nejvetsi darek letos byly tyto uzasne nausnice - https://www.elarte.cz/moda-a-sperky/nausnice/pozlacene-visaci-nausnice-gotham-city-gc-3-01.html

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.