Hektický den v Brně a Skog - nejlepší urban hub

6. 12. 2016


Krásný den všem!
Jsem tu s dalším článkem z mého života. Tentokrát to bude o krátkém výletu z minulého týdne, kdy jsem se vydala do Brna, kam jsem jela na talentovky nanečisto. Celý den jsem lítala všude možně. Nejdří jsem měla ve škole několik testů, nějaké zařizování v Olomouci, tak tak jsem stihla autobus Brna, následně mě čekaly 4 hodinové talentovky a cesta zpátky do Olomouce. Tento náročný den jsem zakončila tím, že jsem po příjezdu o půl desáté večer zjistila, že jsem v Brně na fakultě nechala foťák. Asi si dokáže představit, jak jsem se v tu chvíli cítila 😀 Nicméně všechno dobře dopadlo a já mám svého miláčka zase u sebe.






Skog

V Brně jsem měla ještě čas a jako správný milovník kaváren jsem nemohla vynechat slavný urban hub Skog. A musím říct že jsem byla velmi příjemně překvapena. Krásný, útulný interiér ve velmi minimalistickém stylu. Příjemná obsluha, výborná káva stejně jako levandulovo- borůvková limonáda. Za sebe tedy doporučuji všemi deseti.









Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.