Last random photos in 2016

31. 12. 2016

Krásný den všem,
dnes je poslední den v roce 2016 a protože chci rok 2017 začít s čistým štítem. Proto jsem dělala takový menší úklid v počítači, třídila fotky atd. a našla jsem spoustu fotek, které jsem neměla možnost zveřejnit v nějakém příspěvku, nebo jsem naopak měla v plánu články, které jsem nestihla. Tak jsem všechny fotky vzala a narvala do tohoto článku. 
Doufám, že se vám článek bude líbit a moc bych vám chtěla poděkovat za přízeň, kterou jste mi projevili v roce 2016 a přeju vám šťastný nový rok. 





Letos jsme na Vánoce zvolili bílo-stříbrnou kombinace a musím říct, že tato kombinace se mi za posledních několik let líbí asi ze všeho nejvíc. Navíc ty ručně malované ozdoby s ptáčky jsou boží.



Cukroví prostě nesmí chybět a bez něj by to nebyly Vánoce.

Naše štědrovečerní tabule.
Plánovala jsem článek o krabičkování a o tom, jak si chystám obědy do školy atd. ale nějak jsem nebyla schopná nafotit dost fotek. 

Stejný případ byl i článek o mé sbírce kabelek a upřímně, tohle jsou jediné fotky, které jsem dosud k němu nafotila :D


Dort do fotosoutěže s Albertem. Původně jsem o něm plánovala samostatný článek, ale nakonec jsem na něj nějak zapomněla.



A jedna snídaně před pár dny. Banánové lívance s granátovým jablkem, domácí pečený čaj, moje nejoblíbenější deka a Chirurgové.

6 komentářů

  1. Perfektní fotky! :) Přeji Šťastný Nový rok :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky! Ten koláč vyzerá úžasne takže by si o ňom predsa len mohla urobiť fotorecept. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) není to nic těžkého...korpus je klasický na ten najdeš recept všude na internetu a náplň je jen smetana s kakaem a trochou cukru :)

      Vymazat
  3. Moc hezké fotky, přeju jen to nejlepší do nového roku :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. mnam mnam tolko jedla :P a inak krásne fotky! :))

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.