Typy na dárky do pětistovky

2. 12. 2016


Krásný den všem!
I když na psaní blogu momentálně moc času nemám, našla jsem si chvilku čas a rozhodla se vám sepsat pár typů na vánoční dárky, které vám nezrujnují, protože i já, jako většina studentů, nemám zrovna miliony. I tak se ale dají sehnat krásné dárky, kterými můžete potěšit své blízké. Já letos dodržela svůj slib a dnes jsem koupila poslední dárek a vyhnula se tak prosincovému šílenství v obchodních centrech.

Stolní hry
I když si teď možná ťukáte na čelo myslím, že obzvláště teď, v dnešní uspěchané době, je tohle skvělý dárek. Pro změnu zase vypnout počítač, sednout ke stolu a s kamarády nebo třeba s babičkou si zahrát starou dobrou deskovku.

Alba
Také trochu nostalgický dárek. Fotek nafotíme tisíce, ale všechny zůstanou uvězněné v naších telefonech, počítačích a tabletech. Zkuste ty nejhezčí vzpomínky schovat do alba a takovým dárkem potěšíte opravdu každého.

Antistresové omalovánky 
Poslední dobou velmi populární záležitost. Asi není moc co dodávat, prostě super dárek pro mamku, kamarádku nebo třeba kolegyni z práce. 

Kreativní dárky
Pokud něco umíte, nebojte se toho využít. Namalujte obraz, upečte cukroví, vyrobte šperk. Není nad to dostat dárek od srdce o kterém víte, že ho člověk nekoupil jen na poslední chvíli v obchodě.

Šátky 
Hezký, nejlépe hedvábný šátek potěší každou ženu. Já sama jeden kupuji mamce.

Diáře
Blíží se nám nový rok a s ním i hledání nového diáře. Velmi se mi poslední dobou líbí hlavně motivační, české diáře, ale na trhu je jich momentálně spousta doporučuji kouknout např. na Doller, Momenteeczech nebo Black Brick?

Kuchyňské potřeby 
Protože blogy sledují převážně mladí, určitě spousta vás,možná i vy sami, právě zařizujete vlastní byt. Kuchyňské potřeby jsou tedy podle mě skvělým dárkem. Já už mám takový balíček pro sestru.

Čím letos potěšíte své milované vy?

2 komentáře

  1. řetízkem, věcmi do kuchyně, kosmetikou, fleškou... a plno dalších věcí :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Snáď "TIPY" na vánoční dárky, či nie? ´"Typ" je aj v češtine niečo iné.

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.