Last weekend in Bratislava & wellness Maďarsko

11. 12. 2016


Krásný den všem!
A opět článek z kategorie life. Poslední dobou je toho zkrátka tolik o co bych se s vámi chtěla podělit a navíc tyhle články jsou mé nejoblíbenější. Je hezké si pak všechno zpětně připomenout. Dnes to bude o prodlouženém víkendu, na který jsme vyrazili s našima minulý pátek.

Vyrazili jsme v pátek ráno a cílem bylo maďarské lázeňské městečko Gyor, kam jsme jeli relaxovat do termálů. Cestou jsme se nejprve zastavili v Brně, kde jsem si konečně vyzvedla svůj foťák. Další zastávkou byla Bratislava, kde jsem byla poprvé a musím bohužel přiznat, že mě zrovna extra nenadchla. Město mi přišlo celkem neudržované, všude byl nepořádek, historické centrum je maličké (z Bratislavského hradu prakticky vidíte samé paneláky) a vánoční trhy zklamaly úplně. Ale ať neříkám jen mínusy, tak Bratislavský hrad je moc pěkný stejně jako prostor kolem OC Eurovea (a ta vánoční výzdoba!).
























V Bratislavě jsme se tedy zdržely jen 3h a jeli jsme dál. Po cestě jsme měli ještě jednu krátkou zastávku na obrovské vodní přehradě, kterou jsme měli po cestě, ale byla taková zima, že jsme tam vydrželi sotva 5 minut 😀




Pak už nás čekal je krátký přejezd do hotelu, který byl hned vedle termálů. Večer jsme se už jen vydali na prohlídku města a na vánoční trhy a obojí je naprosto krásné a navíc tu mají výborný svařák! Vrátili jsme se promrzlí, takže jsme rovnou zalezli do postele a šli spát 😀 Sobotu jsme celou strávili v termálech, kde jsem si skvěle odpočinula večer jsme opět vyrazili do města utratit zbytek peněz. V neděli po snídani jsme se sbalili a už nás čekala jen cesta domů.














Viděli jsme i krásnou světelnou show.







8 komentářů

  1. aj napriek tomu, že som z Pezinka, to je blízko Bratislavy, musím povedať, že aj mňa tento rok Vianočné trhy sklamali...vôbec na mňa nedýchali tou pravou vianočnou atmosférou, všade bola tlačenica, a vôbec sme si ich neužili,práve naopak :/
    inak sa mi ale Bratislava celkom ako mesto páči, ako píšeš nábrežie Eurovei je pekné :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda tvoje cestovatelské články. V Bratislavě jsem byla kdysi před pěti lety a tak nějak jsem pozapomněla to centrum, pouze Euroveu vím že se mi jako centrum moc líbilo. Však v pátek to uvidím protože sem budu mít cestu a na trhy bych se chtěla podívat, je mi jasné že ty naše jsou lepší. V Maďarsku jsem nikdy nebyla ale z fotek to tam vypadá pěkně. Doufám že jsi odpočinutá a nabitá plná energií.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pěkný komentář, doufám, že sis výlet do Bratislavy užila :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.