3x favourite healthy breakfasts

11. 6. 2016


Krásný víkend všem!
Tak jsem po dlouhé době zpět. Přiznám se, že jsem toho poslední dobou měla celkem hodně a vůbec to bylo všechno také náročnější, takže jsem na blog neměla moc náladu. Nechtěla jsem to tedy moc lámat přes koleno. Nicméně paradoxně, i když se blíží konec školního roku, času mám víc a vrátila se mi i chuť k blogování. V dnešním článku vám tedy ukážu mé nejoblíbenější snídaňové recepty a příště si dáme už něco jiného než jídlo :)) A pokud chcete, můžete se i kouknout na vlog z Barcelony, který už je konečně na youtube TADY.


Banana bread určitě všichni znáte. Bohužel ho moc často nedělám, ale chuťově je výborná. Navíc se dá jíst na spoustu způsobů např. s arašídovým máslem (tak je nejlepší) nebo s jogurtem a ovocem, nebo jen tak samotný.

Budete potřebovat:
2 hrnky jemných vloček
1 hrnek celozrnné mouky
1/2 hrnku nasekaných ořechů
1/2 hrnku vody
2 hodně zralé banány
2 vejce
prášek do pečiva 

Vyšleháme vejce, přidáme banán a znovu vyšleháme. Přidáme zbylé ingredience a těsto nalijeme do formy vyložené pečicím papírem. Pečeme 45 minut v předehřáté troubě na 190°C. 


Poslední dobou asi moje úplně nejoblíbenější snídaně a to tento skvělý mugcake. Navíc se dá kombinovat úplně se vším a vždycky chutná výborně. Tento byl třeba s jahodami, zbytkem čokoalpa jogurtu a posypaný kokosem. Mňam!

Budete potřebovat:
2 lžíce mletých ovesných vloček
lžíci holadského kakaa
1/2 banánu
1 vejce
70g bílého jogurtu
kypřící prášek

Banán rozmačkáme vidličkou, vše smícháme v mističce a necháme "péct" 2 minuty v mikrovlnce. Pak už stačí jen vyklopit, dozdobit a můžete snídat.



Pokud jste ten typ, který ráno nestíhá, nebo se vám prostě nechce s ničím ráno chystat, tyto sušenky jsou ideální varianta. Můžete si je upéct večer, vydrží i několik dní a jsou super jednoduché. Navíc jsou výborné třeba i na svačinu.

Základ tvoří:
2 banány
1 hrnek vloček ( já použila ty mleté)

Recept je naprosto jednoduchý. Rozmixujete banány, přidáte vločky a pak už je to na vás. Já přidala oříšky,rozinky a perníkové koření, ale můžete zkusit i strouhaný kokos, vanilkové koření nebo jiné sušené ovoce. Na plechu vyloženém pečicím papírem pak tvoříme sušenky ( mě tohle množství vyšlo na cca. 12 ks) a pečeme 15-20 minut v předehřáté troubě na 160°C.   


5 komentářů

  1. to vypadá tak úžasně!:) vyzkouším ♥
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Obdivuji tě za to že si takhle chystáš snídaně. Já většinou dávám to co ráno stihnu a mám k dispozici, neboli ov.vločky a jogurt to jistí. Každopádně mě některé tvé recepty lákají, např. banana bread. Na mg cake nevím zda by mi chutnali takhle rozmočené ty vločky. Co tedy ke snídani fakt nemusím jsou kaše, zatím co jsem kdy vyzkoušela mi žádná nechutnala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) banana bread určitě zkus a rozmočených vloček se určitě neboj, mgcake se v mikrovlnce vlastně upeče, takže je to jak cokoli jiného pečeného v troubě :)

      Vymazat
  3. Super recepty, banana bread bych nekdy chtela urcite vyzkouset :-)
    Lovely imperfections | TheBalm a Clinique giveaway

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.