June in pictures

22. 6. 2016


Krásný den všem!
Delší dobu se na blogu zase neobjevil článek, ale s blížícím se koncem roku samozřejmě přibývalo písemek. Naštěstí jsem si včera napsala poslední písemku a budu teď mít zase o něco více času. V dnešním článku vám tedy ukážu spoustu fotek, které jsem za měsíc červen nafotila. Objeví se tu fotky z Prahy, Brna, tak i z domova.


Se třídou jsme byli na třídenním výletu v Praze a musím říct, že Praha je prostě moje srdcovka. Moc jsme si to užili a prošli jsem se i noční Prahou, která je prostě nádherná.








Jeden den jsme zavítali i na Karlštejn. Dovnitř jsme sice nešli, ale stavba je to krásná.



Ty nejlepší bonbóny! Nemůžu si pomoct, ale chutnají jako nějaké bonbóny z dětství a nechutnali tak jen mě. Jen jsme si nikdo nevzpomněli, jak se jmenovali. 




Zkoušela jsem salát s jahodami, balkánským sýrem a ořechy. Asi ho budu dělat častěji.




Minulý týden jsme byli ještě na jednom krátkém výletě do botanické zahrady v Brně. Přiznám se, že Brno jako město se mi moc nelíbí, ale botanická zahrada byla vážně moc pěkná.







A na závěr dortík, který jsem pekla mamce k narozeninám. Brzy se můžete těšit na recept.

6 komentářů

  1. Pěkné fotky, ty lesní jahody a dort, mnam!
    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :-) a ten dort, těším se na recept. Prahu miluji a popravdě ani mě se Brno jako město prostě nelíbí a mám stokrát radši Prahu. Botanickou zahradu v Brně znám, taky jsem tak byla. Jahůdkové období si užívám i já a koukám, máme doma stejnou vidličku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji :) recept bude brzy a s tou vidličkou jsi mě pobavila :D

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.