Pivoňky

14. 6. 2016


Krásný večer všem!
Nějak jsem cítila potřebu vám ukázat vám v samostatném článku tyto fotky nádherných pivoněk, které jsem před pár dny nafotila a které tak nějak vystihují mou aktuální náladu o kterou bych se s vámi chtěla podělit. Protože když na ty fotky tak koukám, uvědomuju si, jak moc jsem teď šťastná

Nedávno jsem měla poměrně těžké období jak v soukromém životě, ve škole tak i sama se sebou. To se ostatně projevilo i na blogu, na který jsem neměla vůbec náladu, a ani nápady na články nepřicházely. Nicméně toto období je teď šťastně za mnou a já si teď všechno nesmírně užívám. Užívám si sluníčko, procházky parkem, jím třeště a těším se na prázdniny. Najednou prostě všechen stres, obavy a problémy zmizely a já se cítím strašně klidná a plná energie a hlavně šťastná. Mám spoustu nápadů a chuť se pouštět do nových věcí. A tuto energii bych chtěla předat i vám, mým skvělým čtenářům

Protože i když vám někdy není zrovna do zpěvu, nesmíme ztrácet hlavu a stále myslet na to, že zase bude líp. Nevzdávat se svých snů a nehledět na lidi okolo, protože ten, kdo pro vás udělá nejvíc jste vy sami. A jak řekl Kazma "Když vám lidi budou o něčem v životě říkat, že je to šílený, měli byste to udělat. Protože když vám budou říkat, že je to dobrý, znamená to, že už to dělá někdo jiný." A má  naprostou pravdu, a proto se nebojte splnit si to, co jste si vysnili jakkoli šílené se to může zdát

Samozřejmě nemůžu říct, že se mám úplně sluníčkově. Stále mám několik věcí, které mě dlouhodobě trápí, ale vím, že nejlépe si pomůžu já sama. Ano, jsem hrozně ráda za lidi, kteří mě podporují, ale když nebudete důvěřovat sami sobě, nikdo vám nepomůže. A když víte, že na to nestačíte, není ostuda si říct o pomoc. Nikdo přece není dokonalý. Proto se mějte rádi, protože láska k sobě samé je ta nejdůležitější láska ve našem životě.





7 komentářů

  1. Pivoňky mám moc ráda, bohužel nám už na zahradě odkvetly, ale teď budou kvést lilie a to je taky paráda!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. přeji Ti, aby Ti tohle období vydrželo co nejdéle :) život máme jen jeden tak by byla škoda, kdybychom ho celý prosmutnili.

    pivoňky jsou nádherné, patří k mým nejoblíbenějším květinám a miluji i jejich vůni <3

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem moc ráda, že jsi to horší období překonala a teď jsi šťastná :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný pozitívny článok. Prajem ti, aby ťa táto šťastná nálada neopustila. Užívaj si to :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.