Podzimní detox {průběh,pocity,výsledky}

14. 11. 2015


Hezký den,
Po delší pauze jsem zpět. Důvodem mého nepřispívání bylo stěhování do vlastního domečku. Kdo se někdy stěhoval, určitě ví jak je to náročné a na psaní článků jsem tak neměla čas ani náladu. Ale teď se mi snad už bude dařit přispívat pravidelně, i když samozřejmě doma neustále pořád něco uklízím, skládám, vybaluji a přerovnávám. Dnes teda načneme trochu jiné téma a to o třídenním ovocno-zeleninovém detoxu, který jsem podstoupila.

O detoxu jsem četla už mnohokrát všude možně na internetu, ale až teď na něj přišel ten pravý čas. Hlavním důvodem detoxu byl fakt, že jsem se poslední dobou cítila slabá, bez energie, velká míra stresu a bývalo mi i špatně od žaludku. Navíc teď v přechodu podzimu na zimu mívám vždy oslabenou imunitu, jsem nachlazená a hlavně MHD je naprostým rájem pro bacily, a tak pořádná dávka vitamínů není nikdy na škodu. Dneska vám tedy prozradím, jak můj detox probíhal a jaké mám vlastně výsledky.
Od detoxu jsem si tedy slibovala posílení imunity, více energie a celkové vzpružení těla, ale hlavně i zrychlení metabolismu. Doufala jsem také v to, že přestanou nájezdy na ledničku a alespoň trošku mě přejdou chutě.

Co jsem jedla a pila a jak je to s cvičením?
Jak už jsem psala na začátku, můj detox 3 dny, kdy jsem jedla jen ovoce a zeleninu. Další dny jsem pak pomalu najížděla zpátky na normální stravu, aby to pro tělo nebyl takový šok. Nešlo tedy o žádný smoothie detox protože raději ovoce a zeleninu koušu než piju a vlastně mezi těmito dvěma detoxy nevidím rozdíl. Ovoce jsem se snažila jíst hlavně dopoledne, na oběd a odpoledne už převažovala spíš zelenina. Pila jsem jen vodu s citronem a čaje. Snažila jsem se pít zelený s příchutí granátového jablka, protože obyčejný zelený mi nechutná, ale občas jsem ho vyměnila za klasický ovocný.

V pohybu jsem se nijak neomezovala. Protože je venku škaredě, nechce se mi chodit běhat, ale tento týden toho bylo tolik, že jsem vlastně měla jen 2 hodiny tělocviku a pak už jen neustále nějaké zařizování.

1.den
První den byl kupodivu v pohodě,ani jsem neměla hlad. K snídani borůvkové smoothie a miska jahod, dopoledne  2 jablba, k obědu salát a odpoledne baby mrkev, banán a na večeři vařená kukuřice.

2.den
K snídani půlka banánu s jahodami a na svačinku jablko. Oběd v podobě salátu a odpoledne půlka pomela. Večer už jen kukuřice.

3.den
 Na snídaní půlka banánu,kiwi a domácí meruňková dřeň ( i když se to asi nezdá, byla to vážně dobrota),svačina opět jablko. Oběd nebyl tentokrát skoro žádný, nestíhala jsem jsem takže jen nastrouhaná mrkvička s ananasem z Crosscafe,na svačinu druhá půlka pomela a na večeři už tradičně kukuřice.

Další dny jsem už pomalu najížděla na normální stravu a přiznám se že i tak jsem to asi i tak vzala moc hopem protože jsem se pak cítila přecpaná.

A výsledky?
Cítila jsem se skvěle, plná energie, neměla jsem chutě. Taky se trochu zmírnily nájezdy na ledničku. Mimo jiné jsem zhubla 3 kila, ale je mi jasné, že po návratu k normálně stravě je zase naberu. Nicméně detox bych doporučila vyzkoušet všem a určitě se toho nebojte. 

2 komentáře

  1. Supeer článek :)) Taky bych detox nèkdy chtěla zkusit, ale bojím se, že budu mít hrozný hlad :D
    http://nellylove99.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho jsem se taky bála ale upřímně, vůbec jsem ho neměla :D a to já toho vždycky sním hodně :D

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.