Breakfast food diary

18. 11. 2015


Hezký den!
Dneska jsem si pro vás opět připravila food diary a jak na to teď tak koukám, mohla bych ho nazvat něco jako Snídaňový pečící speciál protože dnes bude řeč opravdu jen o pečení. Nebudu to tedy dál okecávat a tady to je.

Banánový chlebíček podle FitFoodManiac. Byl vážně výborný, a k snidani arašídovým máslem to byla naprostá dokonalost! Recept zde.


Vítězem dnešního článku je rozhodně tato naprosto dokonalá snídaně. Recept jsem našla v nějakém starším vydání časopisu Albert a rozhodně ho musíte doma vyzkoušet! Do misky dejte ovoce (nejlépe lesní),zasypte ho směsí z vloček, kypřícího prášku a skořice s troškou cukru.Přelijte směsí z prošlehaného mléka, vejce, lžičky medu a rozpuštěného másla. Zasypte opět ovocem, můžete přidat i ořechy, a zapečte v troubě 15-20 minut na 180 stupňů.


Jablečný krambl je skvělá snídaně když máte víc času. Stačí na dno nasypat směs z vloček s troškou másla a skořice,zaskládat na kousky nakrájeným jablkem(můžete přidat i ořechy)a opět zasypat směsí.Pak už jen dáte na pár minut do trouby a máte hotovou skvělou snídani.


Další chlebíček, tentokrát můj oblíbený fazolový Opět nejlepší s arašídovým máslíčkem.


Tak jsem zkoušela francouzský toast a upřímně mě to nijak extra nenadchlo. Dokonce jsem se ho snažila vylepšit máslíčkem, ale ani to moc nefungovalo (a to už je co říct :D). Možná mu dám šanci někdy v nějaké restauraci, ale doma už ho asi zkoušet nebudu.


Opět snídaně nebo klidně dobrota po nedělním obědu. Pojmenovala bych to asi jako kakaovo-ovesný koláč s banánem. Pekla jsem ho podle Míši ze Sylewithme,recept tady. Recept je strašně jednoduchý a rozhodně jsem ho nepekla naposledy.


Nakonec jedna rychlovka z mikrovlnky- kokosový mugcake. Recept jste už mohli vidět ve videu zde.


Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.