Tip na levný diář ala filofax

22. 11. 2015


Krásnou neděli všem!
Dnes mám pro vás jen rychlý tip na super diář, takový ala filofax akorát mnohonásobně levnější. Už delší domu jsem přemýšlela nad novým, větším diářem, ale moc se mi nechtělo za něj dávat ty astronomicky vysoké sumy, které chtějí třeba za Filofax. Nakonec jsem se teda rozhodla, že si koupím novou náplň do mého starého diáře a holt si s místem budu muset vystačit. Když jsem ovšem v Lidlu objevila tento, který stál skoro stejně jako náplň do mého starého diáře, nemohla jsem ho tam nechat. 



Diář je skvěle řešený. Má velikost A5, kterou jsem přesně potřebovala. V ceně je samozřejmě náplň na rok 2016 a dokonce i na rok 2017! a jeho rozložení mi naprosto vyhovuje. Diář má na vnitřní straně desek kapsičky, a poutko na tužku, což mi v mém starém vždycky chybělo. Má taky plastové rozdělovače kam si dále můžete psát kontakty, poznámky, adresy atd. Kromě klasického kalendáře obsahuje i spoustu dalších šikovných věcí jako přehled svátků, termíny prázdnin, mapu, bloček na poznámky a další věci, které můžete vidět na fotkách.

Kdo z vás tedy nechodí pravidelně do Lidlu, tak teď tam rozhodně skočte, protože lepší diář za stovku neseženete.






Máte rádi takovéto diáře, nebo si kupujete každý rok nový?


2 komentáře

  1. Ahoj,tento produkt mám taky a jsem spokojená ale bohužel rok 2016 končí a nemohu sehnat do tohoto typu na rok 2017,máš typ kde ho koupit?
    Děkuji moc. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ten můj je právě na rok 2016 a byla v něm i náplň na rok 2017, takže já budu mít stále tento, ale jsem si jistá, že se tyto diáře v Lidlu zase objeví :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.