#top2015 Mary Kay Sheer Dimensions

18. 10. 2015


Hezký den všem!
Když portál blogerky.cz přišel s výzvou neváhala jsem se zapojit. Po této tvářence jsem pokukovala už dlouho, ale se značkou Mary Kay jsem neměla žádné zkušenosti, a tak jsem se trošku bála kvality. Štěstí se na mě ale usmálo a já měla možnost tvářenku vyzkoušet.


Tvářenka přišla v pěkném černém a jednoduchém obalu i s malým kabuki štětcem. Co se opravdu povedlo je vzhled. Hned na první pohled mě zaujal a je prostě dokonalý. Obal je jednoduchý, vyrobený z pevného plastu a i když by mohl být trošku menší pro lepší skladnost, nic to nemění na dokonalosti krásné mašličky, do které je tvářenka vylisovaná.

Štětec je klasicky černý a vyrobený z přírodních štětin. Tvářenka se ním dobře nanáší, ale bohužel jsou štětiny pravděpodobně střižené. a tak je na můj vkus moc pichlavý. Při nanášení to sice nevadí, ale při kolmém přiložení k tváři opravdu poměrně dost píchá. Také při nanášené produktu na štětec tvářenka víc práší oproti jiným štětcům, kterými jsem tvářenku nanášela. 

Pigmentace je taková střední, což je naprosto ideální. Ani moc, ani málo, a tak se nemusíte bát, že to s ní přeženete. Má moc hezký, přirozený, růžový odstín, který je jako stvořený na denní nošení. A nakonec výdrž. Mě na obličeji celý den nevydrží žádná tvářenka, ale tuto bych zařadila do koategorie lehký nadprůměr a na tvářích ji mám poměrně dlouho a to i přesto, že si na obličej neustále sahám.




Tvářenku můžete sehnat na stránkách Mary Kay v dalších třech odstínech a i já  bych si chtěla v budoucnu koupit další odstín. Za mě ji tedy můžu rozhodně doporučit určitě se objeví v mích top produktech za rok 2015.



2 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.