September new in

6. 10. 2015


Hezký den milí čtenáři a čtenářky!
Je tu nový měsíc a s ním i nový new in, dnes trošku stručnější ale zase musím říct, že jsem si z wishlistu odškrtla další dvě položky. První z nich jsou nová sluchátka, která jsem opravdu potřebovala. Dlouho jsem nevěděla jaká, ale nakonec jsem se rozhodla pro tyto bílé s dřevěnými prvky od značky Marley. Konkrétně je to typ Marley Unlift - Drift. Tentokrát jsem se nebála trochu zainvestovat a musím říct, že hrají opravdu skvěle. Navíc byly v balení i s pytlíčkem, takže se mi konečně nebudou zamotávat do klíčů. Červená záložka se skvělým citátem je pak dárek z Barcelony.


Tento měsíc mi největší radost udělal rozhodně tento krásný batůžek z Manga. Strašně dlouho jsem ho sháněla ale na oficiálních stránkách byl už bohužel vyprodaný a nebyl vůbec k sehnání. Nakonec jsem na něj narazila na Vinted, kde ho prodávala jedna slečna skoro jako nový a už jsem neodolala. Musím říct, že je vážně super a nejraději bych ho teď tahala snad všude. 


Jen malá drobnost pro zlepšení dne. Prstýnky ze slev z HM za 30 Kč.


Podařilo se mi sehnat ve slevách v Terranově další košili. Jednobarevnou nemám ani jednu a světle modrou jsem chtěla už dlouho. Navíc je to takový basic kousek který jde nosit skoro ke všemu a navíc jde nosit formálně i neformálně. Druhým kouskem jsou pak obyčejné černé džíny s vysokým pasem z F&F.


S příchodem podzimu jsem si musela pořídit i nové vosky do aromalampy od Yankee candle pro tu pravou podzimní pohodu.


Další várka nových knížech, protože těch není nikdy dost ikdyž teď nemám vůbec čas číst. V Levných knihách jsem za 90Kč sehnala Jíst, meditovat, milovat. Film se mi líbil moc tak snad bude knížka ještě lepší. Dále pak taková oddychvka Fangirl a o Bodybook se můžete těšit na samostatný článek.


V Rossmannu jsem sehnala tento set péče od Lorealu o kterém byla řeč už v minulém článku ZDE. Stál jen 269Kč a sérum bylo vlastně zdarma, takže jse, si rovnou koupila další do zásoby.

8 komentářů

  1. Super novinky, ten batuzek je nadherny, taky jsem si zrovna jeden kozenkovy koupila na Vinted, akorat hnedy Stradivarius :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky plánuju dokoupit batůžek i v nějaké jiné barvě :)

      Vymazat
  2. Set od Lorealu mam taky a zatím mi to nepřipadá úplně dobré teda :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný fotky :) Super článek
    http://nellylove99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.