Weekly food diary

16. 5. 2015

Krásný víkend všem! 
Poslední dobou jsem zjistila, že ze všeho nejraději fotím jídlo, a tak se mi nahromadilo pár fotek, které by, podle mě, byla škoda vám neukázat. Dnes to bude tedy netradičně jen o jídle, protože jídlo máme všichni rádi :D Třeba zde najdete nějakou inspiraci. V budoucnu se taky můžete těšit na video s recepty na zdravou snídani.Užijte si zbytek víkendu. 

Jedna z víkendových snídaní, které jsou mím nejoblíbenějším jídlem a ráda si hraju se zdobením a aranžováním. Dnes jsou to ovesné lívanečky s tvarohem a jahodami.
Zeleninu já ráda a zeleniové salát s dresingem a knackebrotem se stal mou pravidelnou a oblíbenou večeří. 
Čaje poslední dobou piju prakticky pořád. A když si k němu vezmu knížku nebo u toho koukám na YT videa, je to můj nejoblíbenější způsob relaxace.

Víkendový oběd u sestřičky byl dokonalý! Předkrmem byl zapečený toast se šunkou,  brokolicí a sýrem.
Hlavní chod pak byl hovězí steak s fazolkami, domácí sýrovou "tatarkou" a bramborami pečenými v troubě.
A nakonec jako dezert čokoládové a jahodové muffiny. Prostě dokonalý oběd.
Nedávno jsem dostala strašnou chuť na kroupy, a tak jsme doma společnými silami vytvořili směs krup, hrachu a uzeného masa. Já luštěniny teda moc nerada ale tady jsem se musely opravdu držet, abych nesnědla celý hrnec.
Moje první fazolové brownies s brusinkami a mandlemi. Musím říct,  že ze začátku jsem se toho celkem bála, ale nakonec fazole vůbec nebyly chuťově poznat a moc jsme si pochutnali.

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.