DIY Foto travel diary

12. 5. 2015

Hezký den, 
Po delší době vám přináším jeden diy návod, které vy máte rádi a který se na blogu už dlouho neobjevil. Je to z toho důvodu, že právě diy návody patří k časově nejnáročnějším článkům a toho poslední dobou moc nebylo. Ovšem tento prodloužený víkend jsem měla volný, takže jich mám v zásobě hned několik. 

Teď už ale k návodu. Tyto fotky mám paradoxně v počítači už hrozně dlouho. Omluvte tedy prosím kvalitu,ale myslím,že by byla škoda vám je neukázat. Navíc se blíží prázdniny, s nimi i dovolené a výlety. Nevím jak vy, ale já si své zážitky ráda zapisuju a takovéto album je na to naprosto ideální.Myslím, že k návodu není moc co dodávat. Nejprve jsem si vystříhla potřebný počet stránek z tvrdého papíru. Přední stranu jsem pak polepila černým papírem a další postup už vidíte na fotkách. 
"Objektiv" je pak vyrobený technikou Iris folding. Je to úplně jednoduché, prostě jen přiložíte vytisknutou šablonu a letíte různobarevné proužky papíru podle čísel. Nakonec jsem všechny stránky svázána provázkem. Postup si už bohužel nepamatuju ale na internetu určíte něco najdete a nebo stránky můžete slepit izolepou nebo washi páskou. 

Jak už jsem zmiňovala na začátku, deník už mám delší dobu, takže ho mám i vypněný a tady můžete vidět finální verzi.

Tvoříte si také cestovatelský deník? Znáte a líbí se vám technika scrapbook?

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.