Ready for summer: casual and sports

9. 5. 2015


Krásnou sobotu všem!
Tak snad už konečně to léto přijde. Do obchodů se pomalu dostávají letní kolekce a všude je plno zářivých barev. Už nakupujete letní kousky? Já tedy zatím jen pokukuju, ale nic moc mě nezaujalo. Zatím si tedy prohlížím internetové eshopy a plním svůj virtuální wishlist věcmi, které nutně potřebuju. Když mě tedy eshop xtremeshop.cz oslovil, jestli bych se nezapojila do jejich výzvy, neváhala jsem.

Najdete zde spoustu skateových a sportovních značek jako Adidas, Vans, Dakine, Fox atd. Nevím jak vy, ale já mám tyto značky celkem ráda a to nejen na sport. Naprosto totiž miluju kombinovat casual kousky s těmi sportovními. Nejen že se mi to líbí, ale navíc jsou tak outfity pohodlné a mnohem vhodnější na celodenní běhání po městě. 



PS : I když jsem tyto boty od Adidas do outfitu nakonec nezařadila, byla to láska na první pohled. Nemůžu od nich odtrhnout oči a mé "shopaholické srdce" kříčí Kup si je! Škoda že už nové běžecké boty mám, v těchto by to šlo samo.


2 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.