Drážďany

31. 8. 2014



Krásné ráno,
jak jsem slibovala, je tu článek z Drážďan. Jak už jsem zmiňovala v článku k vlogu, nákupy se žádné nekonaly, kromě jídla a nějakých suvenýrů. Ani o jedno tedy nebyla nouze, protože v Drážďanech probíhal nějaký festival, ale o to tam bylo více lidí.












Konečně jsem měla možnost ochutnat Frozen jogurt a je to naprosto bezvadná věc, proč se jen neprodává u nás?






Už jsme byli na cestě k autu, když jsme narazili na tohoto pána, který vám za minutu za dvě eura vystřihne váš obličej z profilu. Naprosto nechápu jak to dokáže.






2 komentáře

  1. Drážďany jsou krásné.. Stejně tak Tvoje fotky.. :-) Frozen jogurt u nás prodává už několik značek, ale viděla jsem jen v Praze, tak pokud to nemáš daleko.. :-)

    Hezký den, skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To jsem vůbec netušila. Nicméně do Prahy to mám přes celou republiku ale zase o důvod víc ji navštívit :D

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.