Best summer breakfast........waffles recipe

11. 8. 2014


Vafle se v poslední době staly mou nejoblíbenější snídaní. Mám ráda teplou snídani, ale většinou na ni nebyl čas ani nálada. Příprava vaflí je ovšem tak jednoduchá a rychlá, že si je dělám prakticky každý den. Navíc se mi podařilo odhadnout množství tak, aby mi stačilo akorát na snídani.


Budeme potřebovat:
lžíci másla
lžíci cukru krystal
1 vejce
lžičku vanilkového cukru
3 lžíce mléka
špetku soli
lžičku prášku do pečiva (může být i do perníku)
2 lžíce mouky

Nejdříve si v misce rozpustíme máslo,přidáme vejce,mléko a rozmícháme. Dále přidáme cukr krystal a sůl a opět rozšleháme. Nakonec přihodíme mouku,vanilkový cukr,prášek do pečiva. Já místo prášku do pečiva používám prášek do perníku. Těsto tak získá trošku skořicovou chuť a je trošku tmavší, tak se nelekejte.


Takhle nějak vypadá výsledné těsto. Hustota by měla být o něco hustější než je těsto na palačinky. Pokud se vám v těstě udělají hrudky, tak si s tím hlavu nelámejte, ve výsledku to vůbec nepoznáte. 



Doporučuji taky formu trošku potřít máslem. Nikdy se vám pak nestane, že by se vám vafle připekly k formě.


A takhle nějak vypadá výsledné těsto nalité do formy. Teď už stačí jen pár minut počkat než se vafle upečou a můžete servírovat.Já je mám nejraději s bílím jogurtem a ovocem nebo domácí ostružinovou marmeládou, ale můžete si je dát např. i s banánem a polité čokoládou. Inspirace najdete na internetu dost.



Dobrou chuť :)

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.