Video: DIY back to school {school supplies and organization}

27. 8. 2014


Hezký den,
tak se nám to krátí, bohužel. Školu sice v lásce moc nemám, ale nakupování sešitů, pořadačů, pastelek, propisek a dalšich blbinek zbožňuju, takže se můžete těšit na nákupní haul. Kromě toho mě ale baví videa typu Back to school a samotné vylepšování pomůcek do školy. Pokud jste na tom tedy stejně jako já, tohle video je přesně pro vás!


6 komentářů

  1. Mě škola nikdy moc nevadila, přesto mi bylo líto, že už končí prázdniny.. Jsem člověk, který moc nemá rád změny, takže mi vadí, jak si zase musím zvykat na něco jiného - chození do školy. Teďka jdu na VŠ, beru s tam ze střední i přítele, takže mi asi změna tolik vadit nebude. Vůbec poprvé půjdu do nové školy s tím, že už někoho znám :-) Miluji knihy a jejich vůni, takže miluji atmosféru ruchu v Luxoru na Václaváku, když se všichni (včetně mě :-D) prohrabují sešity, učebnicemi, notýsky, diářky a vším možným i nemožným, z čehož polovinu ani nebudou potřebovat :-D
    Video je pěkné, líbí se mi sešit z papírové tašky.. :-)

    Hezký den,
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je vždycky lepší jít do nového prostředí s někým, taky jsem na gympl šla s kamarádkou. Taky jsem milovník knih a baví mě šmejdit v knihkupectví, ale stejně mě vždycky nejvíce lákaly ty obrovské knihovny na hradech a zámcích :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jsem ráda že se video líbí, taky dalo dost práce :-D

      Vymazat
  3. odkud máš prosím tě ten pořadač/šanon/složku v 6:13?

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.