School supplies haul

29. 8. 2014


Jojo, škola je prostě za pár dní tady, s tím nic nenaděláme. Proto jsem tu s malým školním haulem. Už jsme to myslím někde zmiňovala,  ale prostě mě strašně baví to šmejdění po papírnictvích a nakupování blbinek, které nikdy potřebovat nebudu. Taky mám ráda všechno hezky barevné, co nejbarevnější a podle toho vypadají i mé nákupy. 


Zvýrazňovače, tužky, malé lepidlo jsou asi klasika.Přihodila jsem i bělítko a po třech letech jsem si koupila nové nůžky. Když jsem v jednom malém papírnictví viděla krabičku barevných sponeček za 15kč, nemohla jsem je tam nechat.


Sešity si kupuju výhradně kroužkové. Nejlíp se mi do nich píše a navíc mám většinu ještě z minulého roku, takže jsem jich kupovala jen pár a z toho některé do zásoby.


Miluju svou krásnou novou neonovou flašku na pití z Decatlonu. Třeba mě to donutí víc pít, protože můj pitný režim dost pokulhává. Taky jsem po pár letech vyměnila moje černé pouzdro za tohle bláznivě barevné a počmárané, ale líbí se mi.

Máte už do školy nakoupeno? 

2 komentáře

  1. Jéé. moc hezké nákupy! :)
    Já nakoupeno nemám, asi to ani nějak nebudu hrotit, možná koupím nové pouzdro jen tak pro radost. To tvoje se mi moc líbí a flaška je taky super! :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to moc nehrotila, určitě jsem nevyrazila do města jen kvůli škole :D zkrátka co se tak naskytlo :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.