Základy jarního šatníku

23. 4. 2018


Krásný den všem!
Tak tu máme konečně jaro a s ním i možnost se v oblékání trochu kreativně vyjádřit místo neustálého nošení velkých šál a teplých kabátů. Proto jsem si dnes pro vás připravila své jarní základy šatníku a kousky, které v tomto období nosím nejčastěji.


Trochu neobvyklý kousek, ale u mě se stal velkým oblíbencem, Obzvláště teď do aprílového počasí je ideální. Navíc vestu unosíte jak k podpatkům, tak k teniskám, můžete přes ni přehodit křivák, nebo ji provětrat jen tak samotnou. Navíc vám krásně zdůrazní pas a udělá hezkou siluetu.Rozhodně nutnost. Já mám doma dva a nedám na ně dopustit. Miluju je  jak s vyhrnutými rukávy, tak klidně s pořádnou šálou, když je náhodou chladněji.


To je asi naprostý základ šatníku v jakémkoli ročním období, dají se kombinovat s čímkoli a když nevíte, co na sebe, je to jasná volba.


Hit už několikátou sezónu, který se stal základem šatníku, Mám doma dva a nedám na ně dopustit. Miluju je jak s vyhrnutými rukávy, když je tepleji, tak s pořádnou šálou, když se ochladí.


Ke kvalitní malé kabelce je asi netřeba se zdlouhavě rozepisovat, rozhodně bych vsadila na nějaký kvalitnější kousek, protože nebudete litovat.


Do teplejších dnů, kdy víte, že se večer ochladí ideál. Samozřejmě pokud nemáme na mysli tlusté, zimní bombery. Můžete ho obléct k šatům i k jeanům a bude to vypadat dobře. 


Kousek, který mi v šatníku dlouho chyběl, ale který teď tahám prakticky pořád. Klasikou je samozřejmě béžový, ale ten mi přišel moc okoukaný a navíc mi taková barva příliš nesluší. Tento červený je neotřelý a také se hodí ke všemu. 


Co mi dlouho chybělo v šatníku a co je také podle mě úplný základ je džínová bunda a doteď nechápu, jak jsem bez ní mohla být tak dlouho. Proto když mě oslovil eshop Blancheporte ,jestli si u nich nechci něco vybrat, neváhala jsem a rovnou do ní šla. Přiznám se, že jsem měla trochu strach, jak mi sedne velikost i střih a jestli mi bude slušet a víte co? Sedí perfektně, je skvěle ušitá, má kvalitní materiál a tahám ji teď prakticky pořád. Toto konkrétně najdete ZDE.


Tenisky má doma asi každý a na běžné pobíhání po městě nebo chození do školy si nedovedu představit nic jiného. Conversky nebo Vansky jsou podle mě naprostá povinnost, ale poslední dobou jsem si oblíbila tyto alá Puma, které jsou z Deichmennu.

¨

Boyfriend jeans jsou moje láska a absolutní must have. Miluju je klasicky s teniskami, ale ráda je zkombinuju i s podpatky. Trička s potiskem značek už jsou v módě nějakou tu dobu. Já trička s potiskem prakticky nenosím, ale tohle Levis miluju i když už ho má každý :D 


No a co by to bylo za šatník bez kvalitního spodního prádla. Dlouho jsem hledala kvalitní podprsenku bez ramínek, protože patřím k hrdým majitelkám ne zrovna malého poprsí a např. cami topy bez podprsenky opravdu nosit nemůžu :D Nakonec jsem opět uspěla v Intimissimi z kterého je i zbytek prádla.  Bohužel se nejedná o reklamu, ale opravdu o mé vlastní doporučení, kdyby ano, dost by to ulevilo mé peněžence :D.


Kvalitní sako je základ. Nejen, že se dá nosit normálně do práce nebo do školy, ale využijete ho na různé schůzky, svatby, pohřby, oslavy. Navíc vám vydrží věčnost.



Podpatkový člověk moc nejsem, ale nějak jsem došla k názoru, že by nebylo špatné je začít nosit, nehledě na to, že působí velmi elegantně a ne všude se hodí tenisky. Samozřejmě jsem hledala nějaké s nízkým a širokým podpatkem, ve kterých vydržím celý den. Volba nakonec padla na tyto ze Zary, které se hodí ke všemu a zároveň nejsou jen nudně černé.


V šatníku příliš takto ženských kousků nemám, ale cami top jsem si zamilovala. Ideální jsem hledala dlouho, protože se mi žádný nelíbil a když už ano tak mi neseděl. Nakonec jsem teď při Shopping fever objevila tento v Intimissimi, kde je mají ve spoustě barvách. Mě se nejvíc líbí s křivákem, kdy působí tak rebelsky a navíc, je to děsně sexy kousek.

Tak to je pro dnešek vše! Gratuluji všem, co dočetli až do konce :D Snad jsem vás v něčem inspirovala nebo naopak odradila.
Krásný zbytek dne,
Klára




1 komentář

  1. Bomber si chci delší dobu pořídit, ale zatím jsem nenašla takový, co bych chtěla a vestičku nemám :) vlastně mám stejný materiál, ale je to kabátek. Jinak moc hezké tipy, já chci udělat něco takového na podzimní věci

    V3ronika life

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.