Cosmetics storage update

13. 3. 2017


Krásný den všem! 
Dnes mám pro vás další kosmetický článek. Vím, že se jich to poslední dobou objevilo celkem dost, ale snad to nevadí. Příště už si dáme něco jiného. Jaké články máte. nejradši? To mi můžete napsat dolů do komentářů. 

Nicméně zpátky k tématu. Bude to takový update ve skladování kosmetiky. Né že by se toho zas tolik změnilo, ale konečně jsem se skladováním kosmetiky spokojená. Dřív jsem kosmetiku skladovala v takových organizérech z kartonu, které jsem si sama vyrobila. Teď už mám konečně vše v hezkých akrylových organizérech. Jinak stále mám veškerou kosmetiku v šuplíku v koupelně. Jen štětce jsou v kelímku pod umyvadlem abych je měla hezky po ruce. 



Organizér, který můžete znát už z minulého skladování a kupovala jsem ho v Jysku. V levé části jsou rozjasňovače a monostíny, kterých mám jen pár. Vzadu mám veškeré tužky, linky na oči a tekuté rtěnky. Vpravo jsou pak klasické rtěnky, za nimi pak basic 2 od UD ještě s korektorem od Catrice. 


Tento organizér je u mě zatím jen krátce. Kupovala jsem ho za 60Kč v Tigeru. Mají i větší který vypadá taky super. V něm skladu makeupy, řasenku, korektor, gel na obočí a bázi. Největší část tvoří veškeré pudrové produkty na pleť jako jsou pudry, bronzery a tvářenky. 


Kromě organizérů v šuplíku mám ještě malé ručníky na obličej, kovovou paletku na makeup od Inglotu, čistič na štětce, beautyblender, Naked 2. V kovové krabičce mám veškeré laky na nehty, pilníky atd. a v průhledné krabičce jsou pak další pomůcky jako strouhátko, kleštičky na řasy atd. 


Na parapetu jsou pak klasické věci, které potřebuji stále při ruce. Stojánky na vatové tampónky a uchošťoury jsou z Rossmannu. Nesmí chybět i malý koš a zrcátko. Nově nám tam přibyli malinké květináčky z Hornbachu.



Co se týče kosmetiky pečujícím tam moc žádný organizace nepanuje a prostě je vše jen naskládáno v poličce u umyvadla :D

Jak skladujete kosmetiku vy?

3 komentáře

  1. Ale máš to dobré :) já to mam vše v koupelně zatím a nebo v pokoji ve skříni :DDD
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  2. super organizéry :) máš to naozaj skvele zatriedené, hlavne tie tyčinky do uší a odličovacie tampóniky sa mi páčia ako ich máš uložené :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Už dlooouho plánuju koupit pořádné organizéry, děkuji za tip! V mé koupelně začíná být trochu chaos, tak je načase to pořádně protřídit. Máš to moc hezký, super článek :)

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.