Maturitní ples

8. 3. 2017





Krásný den všem! 
Tak dnes tu mám pro vás slibovaný článek o mém maturitním plesu. Přiznám se, že když všichni říkali, jak je maturitní ples jeden z nejlepších večerů, který zažili, byla jsem vůči tomu dost skeptická. Ale ona je to pravda. Myslím, že maturiťák se mi vryl do paměti, byl to pro mě nezapomenutelný večer a žádná fotka nedokáže vyjádřit tu nezapomenutelnou chvíli. Večer jsem si užila opravdu naplno a ještě dlouho na něj budu vzpomínat.



Fotek přímo z plesu tu moc neuvidíte. Přece jen byl to večer, kdy jsem trávila čas s rodiči a přáteli a většinu fotek mám s nimi, takže nechci příliš narušovat jejich soukromí a dávat všechny fotky na internet.



Makeup

Co se týče makeupu, vzhledem k tomu, že jsem měla poměrně dost výrazný účes i šaty, zvolila jsem naprostou klasiku. Základem byla dokonalá pleť na kterou jsem použila  Naked skin a korektor od Catrice. Zapudrovala jsem pudrem od Astoru a tvářím dodala barvu mým nejoblíbenějším triem od Sephory. Na očích jsem si udělala jednoduché, matné, hnědé kouřovky s Naked basic 2 paletkou a samozřejmě jsem použila primer, také od Urban Decay. Jako řasenku jsem použila Better than sex, které mi ale bohužel příliš nevyhovuje, takže ji najdete na mém Vinted. Obočí jsem dokreslila také stínem z paletky a zafixovala browdrama od Maybelline. Na rty jsem pak použila mou nejoblíbenější rtěnku od Macu.



Účes

Po konzultaci s drahou polovičkou jsem se nakonec rozhodla pro vyčesaný drdol a inspirací mi byl obrázek níže. Bohužel tyto fotky jsou focené až zpětně, takže samotné fotky účesu nemám. Nicméně můžete si všimnout, že jsem ostříhaná :D S účesem jsem byla moc spokojená a v pohodě přežil celý ples včetně after párty, který se protáhla až do 5 ráno :D  A kdyby vás napadla otázka, co jsem měla na nehtech, tak nic :D Na ozdobné nehty si moc nepotrpím, takže zůstaly tak, jak byly.




Doplňky

S doplňky jsem celkem šetřila a upřímně si na ně moc nepotrpím, takže jsem si vystačila jen s delšími náušnicemi a stříbrným psaníčkem, které jsem kupovala v nějakém obchůdku v Praze na Chodově. Lodičky jsou už asi 3 roky staré, ale kupovala jsem je tuším v Deichmanu. No a samozřejmě nemohla chybět má milované Chanel voňavka. 


Šaty

To nejhlavnější nakonec. S výběrem šatů jsem měla relativně problém. Chtěla jsem něco poměrně jednoduchého, rozhodně jsem nechtěla obří šaty s kruhem. Nejdříve jsme zajely s mamkou do půjčovny, kde jsem si pujčovala šaty na prodlouženou a na kolonu. Tam jsem bohužel po 2 hodinach nic nevybraly navíc s dost nepříjemnou obsluhou a jediné šaty, které se mi trochu líbili se půjčovaly za 4000 Kč, což jsem následně zamítla a prohlásila, že za tu cenu si šaty radši koupím. Následující týden jsem prošla všechny obchody v okolí, ale nic jsem neobjevila. Až nakonec v nějakém noname naprosto zapadlém obchůdku v Olomouci jsem objevila tyto krásky, které mě prostě dostaly na první pohled a navíc za úžasnou cenu.

S taťkou máme vždy ty nejvtipnější fotky :D 


Pokud máte jakékoli dotazy ohledně čehokoli, tak neváhejte napsat, ráda vám je zodpovím.
Jak jste si vy užili váš maturitní ples? 

2 komentáře

  1. Šaty jsou fakt nádherné ty jo :) maturitní ples je super :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek:)
    A ty šaty? Mají nádhernou barvu!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.