Dny Marianne 2014

17. 9. 2014


Hezkou středu,
tak jsme opět v polovině týdne, a protože máte nákupní hauly rády, bude to dnes haul z Dnů Marianne, které proletěly internetem, takže jste je určitě postřehly. Já jsem se jich účastnila poprvé a nějaké extra nákupy se nekonaly, ale i tak je toho pro mě na jeden den dost. Bylo to spíš takové doplňování zásob,dárky, nějaká ta blbůstka a jeden super úlovek.


První zastávka byla v Ives Rocher, kde jsem tedy slevy ze Dnů Marianne nevyužila, protože jsem měla 40 procent slevu jako klubový člen. Do zásoby jsem si koupila můj oblíbený vánoční sprcháč s vůní granátového jablka, kokosové mýdlo, které ovšem někam poputuje jako dárek. Taky jsem si na zkoušku vzala krém z řady Pure system, protože moje Neutrogena mi dochází a za 140 Kč ho zkusit můžu. Navíc jsem dostala diář a propisku jako dárek.



Další zastávka byla v Manufaktuře, kde jsem nakupovala poprvé. Tady jsem využila dvacetiprocentní slevy a koupila první vánoční dárek (ano, jsem blázen). Výrobky vám dokonce i zdarma zabalí a celý balíček, kde je krém na ruce,sůl do koupele a vonný vosk mě vyšel zhruba na 200Kč. Pokračovaly jsme do Marionnaud , kde jsem si koupila mega sprcháč s vůní grepu a malin a rovnou jsem přihodila i odličovací tampónky. Navíc jsem dostala poukázku 300 Kč na nákup na 1500Kč.


Jediným kouskem oblečení pak je toto sáčko, které jsem ulovila v Housu a líbilo se mi prostě na první pohled. Cena mi teda přišla dost vysoká na teplákové sáčko ale se slevou 25 procent vyšlo na 525 kč a to zase tak hrozné nebylo.


Po cestě jsem se rovnou stavily i v nově otevřeném Pepcu, kde jsem si koupila rámeček za 35Kč a konečně si můžu pověsit můj profil, který jsem si dovezla z Drážďan. Kamarádka si pak vybrala náhrdelník k svátku. A pro ty co by to zajímalo, v HM je nové číslo jejich časopisu, který je sice v angličtině, ale zato super na procvičení a doplnění slovní zásoby. 

Účastnily jste se Dnů Marianne?

4 komentáře

  1. Já jsem zrovna teďka ve fázi šetření, tak jsem se radši neúčastnila :-D Moc se mi líbí sáčko a rámeček! Super :-)

    Měj se hezky,
    http://skills-of-art.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych si měla dát nákupní stopku, ale nějak se to stále nedaří. Naštěstí mám pořád nějakou rezervu ale stále spoustu věcí "nutně" potřebuju :D

      Vymazat
  2. Obchod Pepco mám moc ráda, líbí se mi ty jejich bytové doplňky, vážně si tam vždycky něco vyberu. Když sháním nějaký malý dárek, tak pravidelně do Pepca zavítám, protože to je moje nákupní jistota.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím. Doplňky do bytu tam mají vážně hezké ale snažím se udržet, protože čekám na nový pokojík :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.