25 faktů o mně

26. 9. 2014


Hezký den,
tak tu máme konečně pátek a před sebou dlouhý klidný a odpočinkový víkend. Venku už se ochladilo a stále nás pronásleduje déšť. To nám ovšem nebrání v tom aby jsme seděli doma v teple a koukali na filmy. Taky už jsem včera pila svůj první letošní pečený čaj a úplně mě popadla vánoční nálada. Tohle období mám prostě ráda. Barevné listí a teplo domova. 


● většina si asi pomyslí, že jsem blázen, ale momentálně jsem nejšťastnější ve škole, kde mám kolem    sebe tolik bezvadných lidí, že bych se za žádnou cenu na základku nevrátila

● neumím pískat a asi se to nikdy nenaučím

● asi v 7 letech jsem si urazila přední zub, bohužel né ten mléčný

Vintage Poster - Dentist - Teeth - I want this in my bathroom

● nemám nejlepší kamarádku, ani nejlepšího kamaráda, ale pár lidí, které bych prostě nevyměnila za      nic na světě

● jediné jídlo které naprosto nenávidím je koprovka

● když si něco usmyslím musí to být hned a okamžitě a nepočká to ani chvilku

● jsem strašně proměnlivý člověk a u ničeho nevydržím dlouho, což je dost špatná vlastnost

● jsem sběratel a sbírala jsem spoustu věcí od kamínků až po pohledy, momentálně stále sbírám už        jen těžítka a turistické známky

● hrozně ráda čtu, ale bohužel na to momentálně nemám tolik času, kolik bych chtěla

● mým ideálním povoláním je být úspěšnou architektkou

wanderlust

● miluju cestování, ale doma je prostě doma

● strašně toužím po tom, podívat se do Ameriky

● jsem antitalent na jazyky,angličtina mě nebaví, ale španělštinu, kterou studuju teprve rok jsem si        strašně oblíbila a už se nemůžu dočkat, až se do Španělska podívám



 Self-made Belgian Chocolate Pralines

● miluju sladké,hlavně belgické pralinky a makronky, těch bych mohla sníst klidně kýbl

● jsem tak trochu seriálový maniak, viděla jsem všechny série Dr. House, Hannibala, Comebacku,        Kroku za krokem a sleduji Ulici a nemusíte mi říkat, že je to telenovela

● už jako malá jsem nenáviděla Krtečka, jsem špatný čech?

● nejsem sportovně založená a ze základky nemám ráda sportovní soutěže, ale ráda občas zajdu          běhat, na brusle nebo na lyže

● strašně se těším na to, až se přestěhujeme do našeho nového domečku

Piano

● pět let jsem hrála na klavír a teď mě trochu mrzí, že si nemůžu zahrát

● naprosto nesnáším okusování tužek a propisek, takový lidi bych vraždila

● stačí mi šest hodin spánku a vůbec nejsem unavená

Love this image and my favorite time of year.

● nejmilejším ročním obdobím je pro mě podzim a jaro

● v životě bych neusnula, kdyby mi v pokoji tikaly hodiny

● pořád si něco zpívám a tančím u toho, i když ani jedno neumím

● mám starší sestru s kterou jsem se nesnášela dokud se neodstěhovala, díky tomu se máme mnohem    radši

1 komentář

  1. Okusování vážně nesnáším :D a děkuji, uz se domečku nemůžu dočkat :)

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.