Jak jsem brečela na Den matek

14. 5. 2017


Krásný všem!
Opět mám stále plno učení na maturitu, ale naštěstí mi stále zbývá 11 dní :D A tak jsem se rozhodla vám ten to článek v pauzách mezi hokejem napsat, který si prostě neodpustím a je to pro mě super relax.

Celý den začal úplně normálně. Ráno jsem vstala poměrně brzo, udělala si snídani a mezitím jsem přemýšlela, čím mamce udělám radost k dnešnímu Dni matek. Nakonec padla volba na jablečný koláč, který vypadal jako růže. Přípravy šly skvěle, sice jsem v průběhu výroby rozbila skleničku, ale nebrala jsem to nijak vážně. No co, stejně byla naprasklá.Ještě jsem si své dílo stihla vyfotit a šup s ním do trouby. To jsem ještě nic netušila, ale pak to začalo. Při vyndávání koláče z trouby se mi nějak smekl, horká forma se dotkla mojí ruky a koláč letěl na zem. Počet sprostých slov, který následoval si asi dokážete představit 😀 Po tom, co jsem se trošku uklidnila jsem svůj "dárek" pro maminku posbírala ze země a letěla do sklepa, jestli tam nejsou jablka na nový. Samozřejmě že nebyly a když už jsem zlostně za sebou zavírala dveře klika mi zůstala v ruce! Kovová klika která byla úplně nová! To už ale moje nervy nevydržely a prostě jsem se rozbrečela. Šla jsem si raději sednout a koukat na YT abych ještě něco nepokazila, ani oběd jsem si raději nedělala 😀 A když už jsem si ve 3 odpoledne řekla, že na palačinkách snad nic nepokazím, tak si asi dovedete představit jak to dopadlo 😀 Takže jsem snědla svoje tlusté spáleno-nedodělané placky a raději se šla učit a dnes už nic nedělám.


Prostě den blbec. A co s tím dělat? Nic, prostě se vykašlete na všechno, takový den blbec zažije jednou za čas každý z nás a nic s tím nenaděláme. Zítra je přece taky den 😉 😀

1 komentář

  1. Někdy ten den blbec prostě přijít musí, ale po něm zas přijdou ty lepší :)

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.