Maybelline Baby Lips objev roku?

19. 10. 2014


Hezkou středu,
na začátek bych se asi chtěla omluvit, že tak dlouho nebyl žádný článek,ale ve škole se toho na nás nahrnulo opravdu hodně.Taky se snažím trávit hodně času s přáteli a chodit na různé akce. Teď jsme například byli na koncertu Bena Cristovaa a hrozně jsme si to užili. Měli byste zájem o článek? Taky nám začaly taneční a domů přijíždím opravdu pozdě, takže nemám kdy fotit. Jinak si ale všechno strašně užívám, takže jsem na blog ani nepomyslela.

Teď se mi ale po psaní už stýskalo, takže přicházím z recenzí na baby lips, které konečně přišly do čech,což už jste určitě postřehli. 


Baby lips seženete už zhruba od září v našich drogeriích za cca. 80 kč. K dostání je v 6 "příchutích" a z toho 3 jsou bezbarvé a 3 barevné. Hodně podobné jsou jim i Love lips od Dermacolu ale jinak se jim zdaleka nemohou v ničem rovnat. Pro mě jsou to prostě nejlepší balzámky z drogerie a opravdu jim nemám co vytknout.

Oranžový- Cherry me - třešňová vůně 
Růžový- Pink punch - vůně passion fruit 
Fialový- Peach kiss - broskvová vůně
Bezbarvé:
Žlutý - vůně mandlí
Modrý- Quenched - citronovo-bazalková vůně a SPF 20
Zelený- Peppermint - s vůní máty






Mají hezké,pevné balení. Voní krásně po ovoci, žádná umělá vůně. Taky rty lehounce zabarví, což mě maximálně vyhovuje protože rtěnky moc nenosím a tohle mi přijde jako ideální volba. Pokusila jsem se vám barvy vyfotit i na rtech ale bohužel to na fotkách nevynikne tak, jako ve skutečnosti. Rty opravdu hydratují. Ty barvené tedy méně,ale ten bezbarvý je vážně jednička.


Abych to shrnula. Pro mě jsou to zkrátka bezvadné,lehko dostupné balzámky, které rty zabarví a navíc i trošku hydratují . Cena taky není nijak vysoká, zvláště pak pokud využijete nějaké akce jako např. 2+1 zdarma. Určitě bych tedy ocenila, kdyby se k nám dostaly i zbývající 3 řady baby lips tj. Crystal, Electro a Dr.Rescue.




2 komentáře

  1. Popravdě mě tyhle balzámky nějak extra nelákají :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě nic není každého šálek čaje :) někdo radši rtěnky,někdo zase balzámy :D

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.