~Recenze~ zkouška vzorečků: Max Factor face finity makeup

6. 10. 2013


Protože pečlivě spotřebovávám,je tu další vzoreček.Tenhle vzoreček makeupu od Max Factor jsem měla asi 3x takže jsem ho mohla náležitě vyzkoušet.Na ruce vypadá,že je moc světlý,ale věřte mi,že mi perfektně seděl.

A co beru jako plus?
+pěkně sjednotí a zakryje drobné nedokonalosti
+ na pleti vypadá hodně nenápadně
+ dá se i trochu vrstvit
+vydrží celý den
+nedělá masku
+skvěle matuje
+ hodně odstínů
+hezké balení s pumpičkou
+ SPF 20

A jeho nevýhody?
-cena
- je dost mastný
- na můj vkus moc tekutý



odstín 50 natural

Na výběr je z 8 odstínů.
35 pearl beige
45 warm Almold
50 natural
55 beige
60 sand
75 golden
80 bronze
85 caramel

Pro mě teda super makeup,škoda jen,že je tak drahý.Stejně si ale asi koupím,až na něj bude nějaká sleva.

A pokud chcete,můžete mě podpořit v soutěži Blogerka roku. 
(nadpis vás odkáže na stránku s nominovanými blogy)

BlogerkaRoku.cz

A na závěr jen tak pro pobavení video od youtuberky Michelle Phan.
Jak by to Asi vypadalo,kdyby se malovali místo nás chlapi?


2 komentáře

  1. Vždycky mě baví srovnávat, co je pro koho "moc tekuté". Po zkušenostech s Rimmelem a Astorem mi Facefinity přišel spíš jako paštika:-) . Jinak moje suchá pleť toho hodně vcucne, takže jsem si mastné konzistence ani nevšimla..:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám nejraději ty, které po vymáčknutí drží svůj tvar (jestli chápeš jak to myslím), takže je na mě tekutý. A co se týče mastnoty, tak já mám pleť naopak trochu mastnou, takže na mě působí jinak :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.