Nějak se začít musí

18. 4. 2013


weheartit.com

Sedím u počítače s miskou jahod a přemýšlím,jak dlouho mi tento blog vydrží.Jsem optimista, a proto vím, že u ničeho moc dlouho nevydržím.Jednou se pro něco nadchnu,vydrží mi to pár týdnů,někdy i měsíců a je to pryč.

Postupem času si uvědomuji,že bych se měla naučit být zapálená pro jednu věc déle než měsíc, a ne se na to vykašlat a pustit se do něčeho nového.Proto mi blog přijde jako ideální příležitost.Kolik jsem jich už měla?Ani nevím,ale moc dlouho mi to nevydrželo.Strašně ráda čtu blogy,hlavně ty hezké,útulné které mají nějaké kouzlo.

Nemám ráda tyhle první příspěvky,nikdy nevím co napsat.Jsem toho názoru že podle prvního příspěvku si člověk udělá obrázek jaký asi blog bude.Myslím, že každý bloger by si na prvním příspěvku měl dát záležet.Já vždycky začínala normálním článkem s uvítacím odstavcem.Tentokrát jsem to udělala jinak ,a proto  doufám že tento blog bude,o proti mým předchozím pro mě jiný vyjímečný.

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.