Jak skladuji své šperky a překvapení od Eppi

12. 2. 2017


Krásný den všem!
Už je to měsíc, co vyšel poslední článek a já se za sebe trošku stydím, ale přece jen mám reálný důvod, proč se tu tak dlouho žádný neobjevil. Celý leden jsem se připravovala na talentové zkoušky k přijímačkám na vysokou, které už mám díky bohu za sebou a teď jen čekám na výsledky, tak mi držte palce :) Do toho jsem navíc měla scio testy, připravovali jsme maturní ples, o kterém ještě uslyšíte, točili maturní video a mimo to psali i spoustu písemek před koncem pololetí. Teď už mám naštěstí vše za sebou, užívám si plesovou sezónu, která mě letos obzvlášť baví a i když se připravuju na maturitu, mám přece jen trošku oddych.

No tak jsem si vám hezky postěžovala a teď už k dnešnímu článku :D Dnešní článek bude o mém skladování šperků, který jsem plánovala už nějakou dobu. Celkem dlouho jsem hledala systém, který by mi dokonale vyhovoval a konečně nastal čas, kdy se vám s ním chci pochlubit. Navíc vás na konci čeká malé překvapení, tak jdeme na to :)


Mé malé zákoutí, kde všechny šperky skladuju.


Na mém diy mramorovém tácku (je to vlastně dlaždička obalená samolepicí fólií mám věci, které používám každý den jako jsou hodiny, náramek, voňavka. V mističce jsou pak různé drobné přívěšky.


Veškeré řetízky skladuju v této krabičce ( mimochodem tohle je krabička od telefonu). Dlouho jsem přemýšlela, jak zařídit, aby se mi do sebe nezamotávaly a nakonec jsem jsem použila výplň z bonboniéry od makronek, která mi posloužila úplně dokonale.


V průhledném organizéru, který jsem pořídila v Jysku mám pak zbytek šperků. V prvním šuplíku jsou veškeré náramky a v druhém náušnice. Ty větší jsem nechala ležet volně, protože těch zase tolik nemám a na ty menší jsem si pořídila takovouto krabičku, vyplněnou látkou, kde v mezerách drobné náušnice hezky drží.




V papírové krabičce vedle už nic moc extra nenajdete. V dolním šuplíku jsou všechny možné krabičky od šperkůa v horním pak skladuju vosky do aromalampy. 


Nakonec bych vám chtěla ukázat můj nejnovější přírůstek a náušnice, které teď každý den nosím. Když mi v emailové schránce přistál email s nabídkou od Eppi.cz, neváhala jsem ani chvíli. Komunikace s eshopem byla opravdu na jedničku, řekla bych, že zatím nejlepší, kterou jsem kdy vedla. Balíček dorazil rychle a to i přesto, že náušnice, které jsem si vybrala, nebyly skladem. Navíc přišli v takovémto krásném balíčku, no není to nádhera? Skoro škoda rozbalovat :D


Kromě krásně zabalené krabičky a roztomilého mýdla balíček také obsahoval obálku s certifikátem pravosti, čistící ubrousky, ručně psaný dopis a instrukce, jak se o šperky starat.


A co jsem si tedy vybrala?
Po dlouhém rozhodování jsem si nakonec vybrala TYTO krásné náušničky. Jedná se o stříbrné náušnice zdobené rhodiem a 20 zirkony dozdobené sladkovodní perlou. Provedení je opravdu dokonalé a kvalitní. Nejdřív jsem se bála, že perla bude na můj vkus příliš velká, ale nakonec mi sedly perfektně.


A takhle vypadají v akci, no nejsou krásné? Já si myslím, že rozhodně ano!

7 komentářů

  1. Máš to moc pěkně uspořádané a ty naušničky co sis vybrala ty vypadají velmi pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  2. přijímačky se ti určitě povedly, neboj :) taky si letos užívám sezónu maturitních plesů o.O

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  3. Organizaci šperků máš pěkně vymyšlenou. Nejvíce se mi líbí ten nápad z krabičky od telefonu. Já bych toto tolik nevyužila protože drobné bižuterie nemám tolik. Přijímačky snad dáš. Mě letos taky čeká maturita ale maturák máme už za sebou.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné náušnice! Tak jak jsi dopadla, už víš výsledky?

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.