Novinky z Fann parfumerie+recenze-nový Max Factor makeup

13. 11. 2013

Vánoce se nám rychle blíží a vy možná přemýšlíte,co komu nadělit. Dnes mám pro vás spoustu typů na vánoční dárkové sety,dárky,akce a značku kosmetiky,které u nás doposud nebyla  z parfumerie Fann.Každý si najde svoje a hezkým vánočním setem,podle mě, nemůžete nic pokazit. 









A protože jsou Vánoce,můžete k nákupu získat i spoustu zajímavých dárků.







Pár zimních novinek.Krásný je např. rozjasňovač od sisley.Teda až na tu cenu.



Opět se pořádají poradenské dny zdarma.

A trocha slev.


Navíc od 11.11. do 24.11. k příležitosti 150.narozenin kosmetické firmy Bourjois platí sleva 150Kč při nákupu 2 produktů.


Novinkou u nás je taky kosmetika Lollipops,
což je značka dekorativní kosmetiky,která u nás zatím nebyla vůbec k dostání a byla uvedena ve Fann teprve 11.11.
Pro někoho možná zajímavou poznámkou je,že všechny produkty jsou bez parabenů a dalších konzervantů.
About Us

logo

 A nakonec je tu krátká recenze.Když jsem ke katalogu Fann dostala vzorečky,musím řict,že jsem se hodně zděsila.Odstín 75 gold? To mi v životě nemůže sednout,ale naštěstí jsem se spletla a musím říct že tenhle makeup jsem si naprosto zamilovala.I když jsem odstín spíše do růžova,krásně mi splynul s pletí a hezky se roztíral.Má střední krytí a krásně krémovou konzistenci.Na pleti mi vydržel celý den a skoro vůbec jsem se po něm neleskla.Zkrátka,nemám nic co bych mu vytkla.



cena:300kč

Koho by zajímalo složení:


Jsem s ním teda naprosto spokojená a vyhovoval mi dokonce víc než face finity.Max-factor prostě make upy umí a já silně uvažuji o tom,že si ho koupím.

Co budete dávat příbuzným k Vánocům vy?

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.