Podzimní dekorování

2. 11. 2013

Podzim už je z velké části za námi,takže jdu možná trošku s křížkem po funuse,ale i tak bych vám chtěla ukázat pár fotek jak si u nás doma představujeme podzim.Všechny dekorace jsou čistě přírodní,jen umělé listy ve váze jsou koupené v Glóbusu.Myslím že k fotkám není co vysvětlovat,takže jdeme na to. 

Jo a abych nezapomněla,omlouvám se za trošku delší nečinnost na blogu.Dávala jsem si menší pauzu,ale zjistila jsem,že bez blogu už prostě nemůžu být.Udělala jsem taky velké změny ve vzhledu,změnila jsem přiřazování článků ke štítkům a celkově změnila vyhledávání.Abych vám taky zjednodušila hledání v DIY návodech,vytvořila jsem celou galerii,kde hned poznáte,jaké návody na blogu jsou.Ještě tam nejsou doplněny všechny návody,ale v nejbližší době to napravím.No a nakonec se budou na blogu objevovat články v rubrice Dekor,ale to už jste určitě poznali podle tohoto článku.












Jak si zkrášlujete váš domov na podzim vy?

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.