Winter wonderland

8. 1. 2017


Krásný den všem!
Vím že se to teď na blozích hemží spíše různými přehledy roku 2016, různými předsevzetími atd. ale abych řekla pravdu mě tento typ článků vůbec nebaví. Takže místo podobných článků jsem si pro vás připravila pár fotek z té krásné zimní pohádky, která je teď venku. Akorát teď je tam, oproti minulému týdnu, kdy jsem tyto fotky fotila, ještě o deset stupňů míň a o 10 centimetrů sněhu víc :D Každopádně přijímačky se mi blíží stejně jako maturita, takže článků teď příliš nebude, ale i tak se budu snažit. Užijte si zbytek víkendu.











4 komentáře

  1. Takové fotky i články mám ráda :) Škoda, že takto nebylo na Vánoce, ale až po :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásné fotky! Hlavně ti závidim ty se šípkama. Já jsem si takový chtěla taky nafotit a zjistila jsem, že v mém okolí jsou všechny šípkové keře otrhané. Loni to byl asi nějakej hit, možná si lidi dělali domácí šípkové marmelády, čaje atd., takže fakt všechny keře úplně orvaný :D no snad se dočkám příští zimu :) (jak šípků, tak sněhu)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné fotky, ta zimní příroda je opravdu nádherná :)
    LOVELY IMPERFECTIONS

    OdpovědětVymazat
  4. wow tie fotky sú nádherné ♥
    sledujem :)

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.