November through my phone

27. 11. 2016

Krásný den všem! 
Delší dobu tu opět nebyl článek, a tak jsem vám chtěla ukázat, co jsem celý listopad dělala. V první řadě se mi blíží přijímačky na VŠ, takže jsem vyplňovala přihlášky, posílala peníze a zjišťovala, která škola bude ta nejlepší. Absolvovala jsem Gaudeamus, Den otevřených dveří na VUT, talentovky na nanečisto kde jsem si chytře zapomněla zrcadlovku, což by nebyl takový problém, kdyby to nebylo 100 Km daleko. Asi nemusím říkat, že jsem málem dostala infarkt :D Nicméně dost stěžování, jdeme na článek. A pokud mě nesledujete na instagramu, najdete mě pod jménem @clara_hcht.



1. Zbožňuju, jak les na podzim hraje barvami.
2. Nějaké to pumpin spice latte nesmí chybět, i když to moje je lepší :D
3. Nejlepší dýňové scones podle Fresshion, recept tady.
4. Zamilovala jsem se! Tuhle veeeelikou knihu se všemi díly Eragona prostě potřebuju!


1. Miluju tyhle podzimní procházky lesem a taky západy slunce.
2. Oblíbená snídaně - ovesná placka s jogurtem, malinami a banánem.
3. To jsem zase jednou měla chuť na rybu.
4. Moje skvělá DIY košile, určitě bude samostatný článek.


1.-4. Den otevřených dveří na architektuře na VUT, ty modely byly dokonalé!
2.-3. Výběr šatů na maturiťák. Které myslíte, že nakonec vyhrály? 


1. Něco z nedávného Dyzajn trhu - dárek pro mamku a výborné těstoviny z pasta trucku.
2. Rozsvěcování stromečku v Olomouci.
3.-4. Na skok ve Skogu v Brně. Naprosto dokonalá kavárna/urban hub.

10 komentářů

  1. Jéé skvělé fotky :) No u nás se stromeček rozsvicuje až na mikuláše :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. teším sa na príspevok o diy košeli :) a mne sa viac páčia modré šaty, takže verím, že tie vyhrali :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fialové šaty jsou nádherné. Já jsem si šaty taky kupovala, přijde mi že půjčování nemá smysl a nevyplatí se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SOuhlasím, ja si nakonec šaty koupila ještě levněji než bych si je pujčila :D

      Vymazat
  4. Než jsem si přečetla, že tu košili máš DIY, tak jsem si říkala, kdes ji sakra koupila, protože vypadá super! Jsem zvědavá na návod :) a doufám, že na maturiťák to vyhrály šaty modrý :) jsou nádherný, miluju modrou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, návod bude i když je to strašně lehké :D a o šatech bude samostatný článek :)

      Vymazat
  5. Úžasné fotky :) ty šaty jsou oboje strašně krásné, ale mně se asi víc líbí ty modré :) a jinak jsem tak strašně ráda, že už bylo rozsvěcování stromečku a Vánoce pomalu začínají! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.