Best of cosmetics 2016

19. 2. 2017


Krásný den všem! 
Tak tu máme nový rok a s ním už i tradiční článek s tím nejlepším z kosmetiky...počkat stop...on už je únor :D Ano přesně tak, tyhle fotky mám nafocené už od konce prosince, ale na realizaci tak nějak došlo až teď. Takže s velkým zpožděním vám představuji to nejlepší z kosmetiky, co jsem za minulý rok vyzkoušela.


Make-up
Prakticky mou celoroční stálicí se stal Naked skin od Urban Decay. Makeup jsem si kupovala v květnu a od té doby jsem ho používala prakticky každý den. Je to můj první dražší makeup a musím říct, že kvalita je nesrovnatelná s těmi drogerkovými a ani cena není tak hrozná vhledem k tomu, že už ho používám 10 měsíců a stále mi zbývá.

Rtěnky
Rtěnky tu mám rovnou tři. Jednoznačným vítězem se stala rtěnka od Macu - matte Mehr 70, která je dokonalou rtěnkou alias "moje rty, ale hezčí" a celkově je to pravděpodobně moje nejlepší rtěnka a rozhodně si plánuju od Macu pořídit nějakou další. Dalšími rtěnkami, tentokrát ale tekutými, které jsem si oblíbila, jsou Nyx soft matte lip cream - San Paulo a Nyx Lingerie - O4. Obě dělají krásný matný finish i když bych řekla, že soft matte je na rtech o něco pohodlnější.

Korektor
Korektory tu mám dva. Prvním je Maybelline anti-age, který u nás bohužel neseženete, a druhým je tekutý Catrice Camouflage. Doma mám už jeho tuhou verzi, ale tahle mi vyhovuje o dost víc. Oběma korektorům nemám co vytknout. Oba skvěle kryjí, jsou příjemné a dlouho vydrží. 

Obočí
Na obočí tu mám gel Browdrama od Maybelline. Dlouho jsem používala gel od Essence, který tento určitě překonal, ale asi to stále není přesně to, co bych hledala i když bych ho rozhodně doporučila.

Oči
Tam je to rozhodně vysněná Naked paletka o které jsem psala i samostatnou recenzi, kterou najdete zde.

Vůně
Chanel Chance. I když mám tuto vůni teprve od Vánoc, je to několik let má vysněná vůně a od té doby jsem nenašla žádnou, která by mi voněla víc. Prostě má dokonalá vůně.

Štětce a houbičky
Začnu houbičkou z Rossmanna, kterou jsem si pořídila před několika měsíci jen tak na zkoušku. Moc jsem jí nevěřila, obzvlášť za 50Kč, ale od té doby na ní nedám dopustit a i když jsem ji teď po několika měsících vyměnila za novou, rozhodně za tu cenu stojí za to. Ze štětců pak už používám jen sadu od Zoevy Bon Voyage set a rozhodně plánuju sadu štětců od Zoevy rozšířit, protože jsou nejlepší. 


Na obrázku jsou věci, které jsem už stihla vypotřebovat, nebo ztratit :D

Péče
Přiznám se, že v péči o pleť moc velký experimentátor nejsem, ale pár věcí se přece jen našlo. Prvním produktem, který můžu doporučit je avokádová maska od Freemana po které mám vždy pleť krásně hebkou a vyčištěnou. Skvělý byl i testovací set Effeclar od La Roche Posay, který je ideální na mastnou pleť a plánuju si koupit i plné balení. Dále pak holicí pěnu Satic Care od Gillette, díky které už nemám nohy po oholení vysušené, ale jsou hezky hydratované. Nakonec tu mám dva krémy na ruce - Cien krém z Lidlu, který za těch pár korun je naprosto bezkonkurenční a také Flor de Japón od Herbologist, který jsem si přivezla ze Španělska a který mi přijde velmi podobný tomu z Lidlu.


2 komentáře

  1. S korektorem od Catrice musím souhlasit, ostatní produkty moc neznám :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Také souhlasím s korektorem od Catrice. Já jsem si minulý rok ale i letošní oblíbila BB Cream od Skin79, je super a určitě bych si chtěla pořídit další až mi dojde.

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.