Cosmetics new in

1. 3. 2017


Krásný den všem! 
Dnes mám pro vás jen kratší článek a to takový kosmetický new in, co jsem si za poslední dobu koupila. Kosmetiku teď poslední dobou moc nekupuju ( což se někomu může zdát vzhledem k tomuto článku úsměvné :D ), ale byl to jeden větší nákup pečující, vzhledem k tomu, že mi došlo prakticky všechno co mohlo a k tomu pár drobností, co jsem si dovezla ze svých návštěv v Praze. 

První věc sice není kosmetická i když se ke kosmetice váže a to je tento plastový organizér. Sehnat ho můžete v Tigeru za 60 Kč. Mají i větší, který bych si asi koupila, kdybych už jeden organizér neměla a zas tolik kosmetiky nemám, abych je využila oba.


Petra Lovely hair vyprodávala své štětce a všechny byly za poloviční cenu. Já jsem ulovila jeden na pudr a druhý tulipánový na tvářenku. Chtěla jsem ještě nějaký na oční stíny, ale ty už byly vyprodány. Vyzkoušené je zatím nemám, tak uvidíme.


Došla mi řasenka a tak jsem na zkoušku vzala tuto od Lorealu a za sebe musím říct, že za mě zklamání. Efekt natočených řas mi moc dlouho nevydrží, opadává mi pod očí, takže večer už ji skoro nemám. Za mě palec dolů.


A novinky ze Sephory. Primer od UD jsem měla ve vzorečku a moc mi vyhovoval, tak jsem se rozhodla, že si koupím celé balení. Tohle sice není plná velikost, ta je ještě o něco větší, ale vzhledem k tomu, že stíny nenosím každý den tak bych ho ani nezvládla spotřebovat. Dlouho jsem taky chtěla zkusit slavnou Better than sex od Too Faced, ale za mě trošku zklamání. Řasy krásně natočí, zahustí a prodlouží a celkově dělá snad nejhezčí efekt, jaký jsem kdy měla, ale mě bohužel opadává. Takže posílám dál a můžete ji najít na mém vinted ZDE.



Doplnila jsem zásoby mých oblíbených šampónů. 


Nové pleťovka. Čistící gel od Neutrogeny jsem už měla a tento krásně voní. K micelárce od Garnieru jsem byla dost skeptická, ale nakonec jsem si řekla, že ji zkusím a zatím je moc fajn. Peeling ze stejné řady od Neutrogeny ze stejné řady jako čistící gel, je taky fajn, ale jako nějaký extra zázrak to nebude.


A nakonec jedna nekosmetická věc a to psaníčko, které jsem koupila v nějakém kabelkovém obchodě na Chodově a které jsem měla na mém maturiťáku.

4 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.