Video: DIY letní dekorace do pokoje

8. 8. 2014


Hezký letní večer,
po delší pauze jsem opět tu! Pravdou je, že jsem si od blogu musela trošku odpočinout, což je také důvod, proč se tu už dva týdny neobjevil žádný článek. Snažím se taky užívat grilování, sluníčka a kamarádů dokud to jde. Navíc jsem celý červenec, kromě týdenní pauzy kdy jsem byla na dovolené chodila na brigádu a navíc mám za pár dní svátek, takže určitě čekejte nějaký haul :D

Nicméně dnes jsem tu opět s videem, které mě baví natáčet čím dál tím víc a konečně už mám na cestě i stativ.




2 komentáře

  1. Vypadá to luxusně! :O Ráda vyzkouším, děkuju za návod! :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) pak určitě dej vědět jak se ti to povedlo :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.