Srpnový new in {dovolená,svátek a něco pro radost}

13. 8. 2014


Dnes to bude opět po měsíci New in, který máte podle sledovanosti rádi stejně jako já. Dnes to bude také směs věcí, které jsem si dovezla z dovolené, dostala k svátku a nebo koupila jen tak. 

Na první fotce můžete vidět moje nové sluneční brýle. Opět jsou to zrcadlovky, kterým jsem tak trochu propadla. Tyto jsou překvapivě z Alberta asi za dvě stovky. Původně jsem teda chtěla obroučky úplně průhledné, ale když jsem tam viděla tyto, tak jsem je prostě vzala.Dále jsem se konečně rozhodla ke koupi linek a vybrala jsem si tento zebří fix od Dermacolu asi za dvě stovky. Neonový náhrdelník jsem chtěla dlouho, a tak když jsme byly se sestrou na nákupech a viděla jsem tento v Gatu, tak mi ho sestřička koupila k svátku. Začínám nakupovat věci do školy, a tak jsem si na tělocvik pořídila tuto plátěnou tašku Adidas ze slev v A3 sportu.


Tato krásná kytka byla opět dárek k svátku od Taťky.


Věci, které jsem si dovezla z Pasova. Naprosto boží bloček, na které jsem ulítlá, ve tvaru čokolády asi za tři eura. Pružinkové gumičky připomínající telefonní šňůru mám nejraději. Vůbec netahají vlasy a jsou prostě boží. Nemohla jsem samozřejmě vynechat německou drogerii Muller, kde jsem si koupila profláklý korektor od Catrice. Popadla jsem i krásný mramorovaný rozjasňovač od místí značky Terra Naturi, který je naprosto úžasný. Má krásný zlatý lesk a za asi tři eura je to naprosto bezvadný produkt.




Sháněla jsem nějaký kabuki štětec a když jsem viděla tento v Globusu, moc jsem mu nevěřila. Nakonec jsem ho ale vzala a musím říct že dost mile překvapil. Je krásně hustý a jemný a zatím z něho nevypadl ani jeden chlup.  Na fotce jsou i nalepovací stíny o kterých vám zatím nic říkat nebudu a určitě se o nich na blogu ještě dočtete.


Božská sluchátka s donuty z Tally Wejl jsou dárkem od kamarádky. Na to, že jsou z obchodu s oblečením hrají vážně dobře. Na vytvrzovač laků od Four Seasons jsem narazila v lékárně v Olomoucké Olympii . No a když už jsem ho konečně našla, tak jsem ho tam nemohla nechat. 


Dárek z kterého mám ale největší radost je stativ. Konečně jsem si ho koupila! Vybrala jsem si Hama star 61 a za tak nízkou cenu mi přijde naprosto úžasný.


Nové sandálky jsem už potřebovala a nejvíce se mi líbily právě tyto z Deichmana. Skort jsem chtěla už dlouho, bohužel ale v širokém okolí Zaru nikde nemáme a ani když jsem byla v Praze, tak jsem tam skort nenašla. Proto když jsem ji uviděla v Orsay, musela jsem ji prostě mít. Je z bezvadného materiálu a od té ze Zary se liší jen zapínáním na boku a tím, že nemá kapsy. Cena nebyla sice nejnižší, ale byla stále levnější než ta ze Zary. Tričko je pak ze slev z Terranovy. 


Nutně jsem taky potřebovala jednoduché bílé tričko. Tohle je opět z Orsay ze slev. Na fotce to sice není moc vidět, ale na bocích a u ramen má části z takového průsvitného materiálu a vypadá to naprosto bezvadně. Při brouzdání po obchodech se sestrou mě navedla do obchodu House, kam bych sama asi nikdy nešla. Dost mě ale překvapilo, že tam mají opravdu krásné věci a přitom to není zrovna můj styl. Ulovila jsem tam tyhle lacláče za tři stovky, do kterých jsem se naprosto zamilovala.


A protože byla padesáti procentní sleva na druhý zlevněný kus, koupila mi sestřička i obyčejné džínové šortky, které jsem pořád postrádala. Konečně se mi taky podařilo sehnat boyfriend džíny a to dokonce jen za 150Kč v Pimkie. Už teď vám ale můžu říct, že je určitě uvidíte v DIY videu.


Doma nejraději nosím pohodlné,volné kraťase a tyto mi přišli naprosto ideální. Jsou opět ze slev z Terranovy a určitě je unosím.


3 komentáře

  1. Úžasné věci! :O Kde začít! Boží sluchátka a ten bloček je taky skvělý! :)
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to takové roztomilé a bloček obdivuje spousta lidí :D

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.