Huawei Ascend G6

23. 8. 2014


Krásné odpoledne,
tak jsem si po třech letech koupila nový telefon. A ne ledajaký, ale Huawei ascend G6 neboli P6 mini. Dlouho jsem uvažovala, jestli právě tento, ale nakonec jsem si ho za výplatu z brigády přece jen koupila. Objednala jsem si k němu i silikonový obal s folií a takový ten obal co se dává na ruku, tak třeba mě to konečně donutí začít chodit běhat.

● vyrábí se ve 4 barevných variantách, já si vybrala bílo-zlatou a má vážně hezký,elegantní a                     jednoduchý design

● i krabička je moc hezká, i když je to nepodstatný detail

● má matná plastová záda a díky tomu na něm nejdou vidět otisky a také se mnohem lépe drží než jeho      sourozenec P6 

● moc hezký foťák s 8 mpix a přední s 5 mpix

● tlačítka jsou mimo displei, takže vám na něm zbytečně nezabírají místo

●rychlost- oproti mé staré xperii pro je to opravdu rychlík

● v pohodě vydrží celý den a to i v plném provozu

● v neposlední řadě je výhodou cena, seženete ho už od 4000 a za tu cenu na trhu prostě lepší telefon         není


Když to shrnu, zatím nemám nic, co bych mu vytkla. Pravda, mám ho zatím chvíli ale je prostě bezvadný!


10 komentářů

  1. Vypadá pěkně :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, já ho také plánuji koupit. Můžu se zeptat kde a za kolik jsi ho kupovala ty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho kupovala tady http://www.max-shop.cz/huawei-ascend-g6-white-gold za necelých pět tisíc samozřejmě jsem si vybrala tu nejdražší barevnou variantu :D jinak s eshopem naprostá spokojenost, vše proběhlo v pořádku a pravidelně mě emailem informovali o stavu objednávky, můžu jen doporučit :)

      Vymazat
    2. Děkuji, tvůj tip se mi moc hodí :-)

      Vymazat
    3. nemáš vůbec zač,já děkuji za návštěvu :)

      Vymazat
  3. Kláry, jeho sourozenec Ascend p6 se sice hůř drží v ruce, ale to je jeho kvalitním zpracováním a celokovovou konstrukcí :) Není to jen tak ledajaký "plasťák", ale zase máš pravdu, ze se v ruce lépe drží g6, protože nemá tak ostré hrany.. To se doufám zlepší u Ascendu p7, který je celý kryt tvrzeným sklem (GORILA GLASS 3, tak jako série "Z" od Sony), ale budou na něm ulpívat otisky, takže budu častěji leštit :D jinak hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promluvil zkušený maniak přes mobily ale něco pravdy na tom bude :)

      Vymazat
  4. Maniak má už kde co prokoumáno :)

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.