Swap s Domčou z blogu Styleinheat

24. 5. 2015

Hezký víkend všem!
Na dnešek byl v plánu úplně jiný článek, ale nakonec mi to nedalo a ukážu vám nedávnýma swap s Domčou z blogu Styleinheart. Je to mladá a moc sympatická slečna, která má moc pěkný pokoj a i její styl oblékání je podle mého gusta. Takže pokud její blog ještě neznáte, určitě se běžte kouknout.

S nabídkou swapu jsem přišla za Domčou já a pro obě je to náš první. Dohodly jsme se, na ceně cca. 300 Kč a nechaly jsem si prakticky volnou ruku. Balíček přišel v takovémto krásném obalu s kytičkami. Přiložený byl i ručně psaný dopis, který mi udělal velkou radost. 

Sladkosti potěší vždycky a Domča se mi perfektně trefila do vkusu. Přesto že Milku zbožňuju, neměla jsem ji už strašně dlouho. Tuto s oreo kousky už jsem kdysi měla a musím říct, že je naprosto skvělá. Musli tyčinky mám ráda třeba na svačinu a ráda taky zkouším nové a nové. Tato byla pro mě novinkou, ale byla opravdu moc dobrá. 
V balíčku jsem taky našla takovouto krásnou mini peněženku z kytičkami, která se určitě bude hodit.
Dáreček, který mi udělal asi největší radost a Domča mi tak splnila přání z mého wishlistu - nejlepší Invisibobble gumičky! Já už jsem si je sice stihla koupit ( :D), ale ladem rozhodně ležet nebudou, protože jsem si je oblíbila natolik, že už žádné jiné gumičky nepoužívám.  
Z kosmetických věcí jsem v balíčku našla rtěnku od Makeup Revolution a lak od Miss sporty. Po značce Makeup Revolution už jsem v drogérii pokukovala několikrát, ale stále jsem se nějak neodhodlala si nic koupit. Rtěnka má krásný přirozený odstín, takže jsem na ni moc zvědavá. Stejně tak nemám vyzkoušené laky od Miss sporty a z nějakého důvody jsem je vždycky přehlížela. Tento má takovou krásnou baby růžovou barvu, takže jsem na něj moc zvědavá.

_MG_5862

Já tedy Domče moc děkuju za swap a pokud vás zajímá, co dostala ode mně, mrkněte k ní na blog (stačí kliknout na fotku). Všechny dárečky mi udělaly velkou radost a vy určitě nezapomeňte kouknout na její blog.

14 komentářů

  1. Tak tenhle swap byl užitečný už k tomu, že jsem se díky němu dostala přes Domčin blog k tomu tvému :)
    A ty věci jsou moc pěkné, ale ten obal je naprostý top! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsem ráda že se ti múj blog líbí :D
      Souhlasím, je strašně roztomilý :D

      Vymazat
  2. Dostala jsi moc fajn věcičky. Invisi bobble gumičky jsou super. Sama je mám v růžové a nedám na ně dopustit :) Nad těmi průhlednými budu muset také pouvažovat :)

    Radu - Soutěž o KupKosmetiku Box

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už žádné jiné nepoužívám. Mě se tedy nejvíc líbí ty průhledné ale časem si asi pořídím i nějaké barevné :)

      Vymazat
  3. Pěkný balíček, mě by největší radost udělaly ty gumičky, rtěnka a lak na nehty :)

    My Skincare Routine + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Obe jste poslali suprove veci. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Pozerala som si veci u oboch strán a musím skonštatovať, že ide o naozaj podarený swap. Tá kapsička je perfektná :)

    *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný swap :) Lak od MS je skvělý mám doma už čtyři barvičky a jsem s nimi moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho zatím nezkoušela ale jsem na něj mlc zvědavá :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.