Moje top produkty z dekorativní kosmetiky do stovky

28. 5. 2015

Hezký den všem! 
Když jsem se nedávno prohrabávala mým kosmetickým arzenálem zjistila jsem, že mám několik oblíbených produktů, které seženete za pár kaček, ale opravdu za to stojí. Dnešní článek bude tedy takový trochu recenzovací. Věřím, že spoustu věcí, které vám tu ukážu už znáte, ale třeba najdete něco, co vás zaujme.
Baby lips 
O těch se vám tu rozepisovat nebudu, psala jsem na ně samostatnou recenzi, kterou si můžete přečíst zde a musím říct, že můj názor na ně se vůbec nezměnil.
Laky Colorama 

Patří asi moje nejoblíbenější laky a taky tomu odpovídá množství :D . Mají velký výběr barev, nejsou drahé a hezky kryjí ve 2 vrstvách. Bezvadné jsou taky jejich limitky. Na fotce můžete vidět neonovou limitku z minulého roku, kdy byla i jedna krásná třpytivá limitka, kterou jsem si nekoupila a teď toho celkem lituju. Navíc často mívají akci 2+1 zdarma a to už se vyplatí.
Alverde gel na obočí
Obočí ničím jiným než tímto gelem neupravuji. Aplikace s ním je rychlá,hezky obočí zafixuje, zvýrazní a vůbec nejdete poznat že na něm něco máte. Mám už druhé balení a určitě si půjdu pro další. Jediný problém vidím v tom, že bývá hodně často vyprodaný a někdy je problém ho sehnat. Dá se sehnat i v tmavší nebo průhledné variantě.

Catrice camuflage cream
Zatím nejlepší korektor, který jsem kdy měla. Má krásně hustou konzistenci, která se po dotyku lehce rozpouští a jde tak krásně nanášet. Navíc má perfektní krytí. Výhodou také je, že se prodává se žlutým i růžovým podtónem. Vydrží skoro celý den a nijak se neslévá do vrásek.

Colorama blush
Moje nejoblíbenější tvářenka vůbec. Vybrala jsem si ji hlavně díky odstínu, který je krásně meruňkový. Obsahuje sice třpytky,  které moc nemusím, ale na tváři naštěstí nejdou prakticky vidět a vytváří jen lehký lesk. Balení sice nic moc, ale jako plus beru jeho velikost a kompaktnost. Navíc se nemusíte bát, že to s ní přeženete protože není přehnaně pigmentovaná a doporučila bych ji i bledulkám.

Catrice liquid metal
Stíny, které dostojí svému jménu a jsou to jedny z mích nejpigmentovanějších stínů vůbec. Jsou opravdu mega metalické a máslové. Při nanášení sice trochu opadávají, ale to se dá u takto třpytivých stínů čekat. Balení je hezky bitelné a reliéf stínů se mi taky moc líbí. Jediné co bych vytkla je to, že stín v krabičce moc nedrží a už se mi stalo, že mi málem vypadl.

Loreal Wax effect (50 shades of Grey edition)
Lak s efektem, který jen tak nenajdete. Dělá opravdu efekt vosku, který je úplně matný a hezky kryje ve dvou vrstvách. Líbí se mi taky lahvička, která není přehnaně velká. Není nic, co bych mu vytkla.
Color tatto
I když Color tatoo stojí víc než stovku, rozhodla jsem se, že vám je sem dám a když natrefíte na nějakou akci tas se vám za tu cenu opravdu vyplatí. Mám mastná víčka a toto jsou jedny z mála stínů, které mi na očích vydrží. Aplikace opravdu rychlá a navíc jdou použít jako podklad pod pudrové stíny. Myslím, že víc se o nich rozepisovat už nemusím a určitě je už dávno znáte. 
Laky Gabriella Salvete
Další má oblíbená značka laků. Jsou sice už o něco dražší než Colorama, ale u tak se stále vlezou do stovky. Jejich slavné pískové laky proletěly blogosférou už před delší dobou, ale já mám ten efekt moc ráda. Jediný oříšek bývá v odlakovávání, ale za ten efekt to stojí.  Stejně tak mám ráda jejich obyčejné laky z kolekce Enamel. Když jsem sháněla bílý lak a vyzkoušela jsem tento, dál jsem hledat nemusela. Jsou krásně krémové a kryjí opravdu perfektně.

2 komentáře

  1. Super článek, hlavně skvělé tipy :) Stíny od Catrice určitě vyzkouším :)

    New in: April 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej,jsou super...a navíc za ty peníze ;)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.