DIY: stojánek na náramky

4. 5. 2013


Konečně mám kosmetický stolek!
Teda respektive jsem lehce přeskládala pokoj a uvolnila jednu skříňku.Není moc velká ale vlézt se tam musí všechno.No a nebyla bych to já kdyby tento ,,stolek" (skříňka) nebyl ve znamení DIY.

Začala jsem svými šperky.Vyhrabala jsem je nakonec všechny a nestačila jsem se divit kolik jich mám. Snad,když je teď budu mít na očích začnu je zase nosit.Nejdřív jsem si chtěla vyrobit stojánek na náramky.Je to jednoduché a navíc skoro zadarmo.





Budete pouze potřebovat:
prázdné lepidlo nebo jinou pevnou tyčku
kulatou krabičku od sýra
ruličku od alobalu
2 kolečka z papíru
látku
lepidlo nebo tavicí pistoli
nůžky
stužku

(1) Nejprve si obalíme jednotlivé části části látkou.Z papíru vystřihneme 2 kolečka,která budou velká jako děravé konce ruličky od alobalu.Obalíme je také látkou a připevníme k ruličce tak,aby díry nešly vidět.

(2) Do krabičky od sýra uděláme uprostřed díru,aby se do ní vlezla obalená tyčinka od lepidla.

(3)Všechny tři části(ruličku od alobalu,staré lepidlo,krabičku od sýra) nyní slepíme k sobě.

(4) Nehezké spoje převážeme stužkou a přilepíme.No a je HOTOVO!

Pokud se vám tento nápad moc nelíbil a chtěli byste jiný stojánek na náramky,tady je drobná inspirace.




Pokud na mém návodu něco nechápete,klidně napište do komentářů,ráda poradím.


2 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.