Deníkový svět: 1.JAK NA záložky

2. 5. 2013




Už když jsem se rozmýšlela jestli tento blog založím,řekla jsem si,že jestli to chci s tímto blog někam dotáhnout,budu si muset zavést deník,proto jsem se rozhodla zavést seriál kde vám chci ukázat jak si deník vylepšit.


Deníčků a sešitků mám doma spoustu,ty hezké jsou už dávno plné a ty obyčejné leží stále v šuplíku.Nakonec jsem si ze své sbírky v šuplíku vybrala tento, protože jako jediný mi vyhovoval velikostí,neměl kroužkovou vazbu a má pevné desky.Bohužel neměl takové ty záložky(prostě ty vyčnívající lístky)na které si napíšete co zrovna v této části deníku najdete a proto jsem se rozhodla je vyrobit.

(1)Na začátek si samozřejmě nachystáme deník,lepidlo,nůžky, barevné papíry,propisku nebo fixu a tužku.

(2)Papírky si nastříháte do požadované velikosti(nebo jako já můžete použít trhací papírky).Přeložíte papírek přesně v polovině a přilepíte ke  stránce.

(3)Pak už jen stačí od konce papírku stejnou vzdálenost, sestřihnout ho a napsat si název rubriky. 

(4)No a máte hotovo!Teď už se ve svém deníku vyznáte.


Podotýkám že tento návod je čistě můj nápad s mými fotkami.Pokud tomu bude u nějakého návodu jinak,bude to tam vždy napsáno!


Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.